Undertekster på TV2 hos TDC TV brugere | YouSee Community
Svar

Undertekster på TV2 hos TDC TV brugere

Vis første besked

74 Kommentarer

Tilføjelse til mit tidligere indlæg.

Der er heller ikke tekster på Web tv, så efter min mening har det intet med boksen at gøre.

hej

heller ingen tv2 undertekst, DET ER DÅRLIGT VI IKKE FÅR NOGET AT VID

Hilsen en træt seer.

Det hjælper ikke at genstarte, vi har prøvet 8-10 gange, men vi kan jo ikke komme igennem til TDC

Nu har jeg genstartet 2 gange, det hjælper ikke... Øv øv

Omdømme 1
Jeg har også oplevet ingen undertekster på TV2 nu i flere døgn! Vi har  ofte oplevet diverse forstyrelser f.eks. i forbindelser med opdateringer, vi har mistet op til 6 opdateringer. Er der nogen der har oplevet at TDC har givet kompensation for ikke at levere de ydelser vi betaler for rettidigt.

Det virker heller ikke her at genstarte... Man burde have et gavekort så man kan gå ned og leje den film man skulle have set til aften!!

Omdømme 1
øv - vi har også forsøgt at genstarte og uden held.

Syntes jeg mangler et indlæg fra TDC selv? - har glædet mig hele dagen til Valkyrie

og hvis det har været et problem siden torsdag - så er det da dødsygt at det ikke er rettet ..

Hej

Har også lige prøvet at genstarte, men det hjælper IKKE!!!!!!

TDC må da have en anden og bedre løsning.

Heller ingen undertekster på tv2. Så fik man heller ikke set den film. Intet hørt/set fra TDC og orker ikke mere at ringe til selskabet.

det samme her - havde glædet os til Valkyrien. Har talt med TV2 som bad mig ringe til TDC da det ikke var deres fejl!!! TDC har jo ikke åbent nu så ... 

Jeg er ved at være LIDT træt af det tv - nu er der igen ingen undertekster til TV2 film her en søndag aften - øv hvor jeg bliver så irriteret altså - har prøvet alt det med at tænde og slukke - og lige lidt hjælper det.........

Har også prøvet den sidste time. Den downloader rigtig nok som beskrevet, dog uden nogen virkning. Hvem ligger inde med en løsning udover TDC?
ja lige præcis - det kan da ikke være meningen - det er da dyrt nok............ øv

Omdømme 5
Godt man har kabel-TV (Hedder det vist nok). Jeg har set TV i årevis uden at opleve et eneste problem.

Når man følger lidt med i debatten her på forummet, så er det sgu da helt utroligt så meget bøvl og ballade folk har med deres bredbånds-TV.

Det er da godt nok den sidste TV-løsning i hele verden jeg ville vælge, - så tak for de mange advarsler.

Mvh FN ;-)

Har også prøvet at geninstallere softwaren. Man skal slukke i 20 sek, tænde i 20 sek. Gentages tre gange, og 4. gang man tænder kommer der ikke de tre prikker, men derimod et tandhjul frem, hvorefter min boks geninstalleres ved at sofwaren downloades og installeres. 

Stadig ingen undertekster på TV2 og TDC hotline er selvfølgelig lukket. Jeg opsiger mit TDC abonoment imorgen. Der har været så mange problemer med det siden vi fik TDC Trio for to år siden, og der er ingen service at hente. Vi har endelig fået fibernet fra det lokale elværk, og det ser ud til at være mege bedre end det Monopolvirksomheden TDC kan tilbyde. 

Hej har også ingen tekst på tv 2 tdc er ligeglad med os kunder siden de ikke løser problemet

Hvorfor er der ingen fra TDC som svare på dette. Ved andre problemer er de ansatte meget hurtig til at svare, men nu hvor det er et generelt problem for film på TV2, er der tilfældig ingen fra TDC som følger med på denne tråd. Meget mærkeligt

Heller ingen undertekster på TV2 her. Også jeg har siden jeg fik TDC-Trio haft masser af problemer, undtagen med regningen. Den kommer promte og uden fradrag for problemerne.

Venlig hilsen til mine lidelsesfæller og uvenlig hilsen til TDC.

Jørgen Grimm

Det er hos TDC at fejlen ligger har lige haft kontakt til TV2 som siger at tekster bliver sendt ud og at det er TDC der ikke sender dem med. Så vi må jo have mange film tilgode gratis fra TDC. Problemet har været der siden i torsdags.

Nillerik.

Jeg er lidt mere end træt af TDC. Mangler fortsat undertekster og løsningen der er givet , virker i al fald ikke her. Helt seriøst så overvejer jeg en anden TV løsning, er TRÆT af billede de fryser / hakker, manglende undertekster !!!!! Det må sgu kunne gøres bedre til den pris jeg skal betale!!!!

ja jeg fik samme svar fra TV2. Men det er nu lidt underligt at det kun er TV2 udsendelserne der er noget galt med - det kunne jo være de også har et problem, men bare vælter det videre.

Jeg har forsøgt løsningsforlaget med at tænde og slukke 3 x 10 sek. ligesom mange af jer andre - uden succes.

Enig i at det er for dårligt af TDC ikke at gøre noget ved det når der er så mange der har problemer. Måske skulle de også undersøge om problemet ligger hos TV2. Det er ihvertfald ikke mig.

Jeg er nok også kommet dertil at jeg vil undersøge andre udbydere.

Omdømme 1
hjælp der er ingen undertekster på tv 2  det har der ikke været i flere dage så hvad gør man har prøvet at genstarte.

Det eneste der lige nu har åbent hos TDC er deres TDC Butik. De har nummer 80 80 00 50. Lad os lægge dem ned. Ring til dem alle sammen. Der må da være en eller anden der følger med hos TDC. Ikke engang under driftsinformation skriver de noget om problemet, selv om det beviseligt har været der i flere dage. Det er helt utroligt ringe... 

Nu har vi genstartet og gjort alt hvad der findes af råd her på forum - INTET har hjulpet os. Vi var ved at blive vanvittige over ikke at få tekster på en fantastisk film som vi har glædet os meget til - men desværre, alle de afbrydelser - uden at det har hjulpet - har fuldstændig ødelagt den film.

DET ER FRUSTRERENDE, AT TDC IKKE MELDER UD NÅR SKIDTET IKKE VIRKER - DEN SERVICE BURDE I GIVE JERES KUNDER.Gal humørikon

Hvorfor er der ikke undertekster på tv2 (udenlandske film) ? Har prøvet den med at slukke for boxen 3 gange i mindst 10 sec hver gang men  det hjalp sgu ikke..

Jeg har også for 2 dage siden konstateret ingen undertekst på tv2, men på alle andre kanaler OK, selv TV2 Film kanalen.

Jeg har netop talt med TV2, som er blevet kimet ned og derfor udmærket klar over at TDC KUNDER INGEN TEKSTER HAR, TV2 har gjort TDC opmærksom på dette. Utroligt at dette problem ikke er klaret fra TDCs side når det har stået på i et par dage. Jeg har brugt meget tid på at tjekke om det var noget i min menu opsætning der var forkert og læse om digitale modtagere...og så er det "bare" et TDC problem. LAV DET NU TDC - ELLER VI MÅ FINDE ANDRE UDBYDERE, det er lige før jeg vil have den analoge tid tilbage hvor man ikke skulle betale i dyre domme for overhovedet at få tv ind, og det fungerede i det mindste altid!!!

Besvar