Undertekster på de 100 gratis film | YouSee Community
Svar

Undertekster på de 100 gratis film

Vi har ingen undertekster når vi vælger de 100 gratis film ? - kan vi mon selv ændre på det eller hvad der være galt ??

mvh Gitte

icon

Bedste svar af GitteB 11 september 2011, 11:41

men jeg fandt en lille info-knap - hvor jeg så kan vælge undertekst - tak for hjælpen :-)

Se original

8 Kommentarer

Hej Gitte

Når man lejer film på TDC TV skal man altid selv ind og sætte tekster på. Vi har en gammel udgave af fjernbetjeningen og på den er det nederste række knapper nr. 2 fra højre man skal bruge. Jeg har set på manualen for den nye fjernbetjening, der er der en knap med et tandhjul som man skal bruge.

Mvh NFLfan

tak, det vil jeg prøve :-)

knapperne på nederste række på vores fjernbetjening er de farvede - og der sker intet ved at trykke på nr 2... :-(

men jeg fandt en lille info-knap - hvor jeg så kan vælge undertekst - tak for hjælpen :-)

Heldige jer - mine 100 gratis film har aldrig virket. Den skriver bare at TDC film er midlertidigt ikke tilgængelig... Det har nu varet i 9 dage - flot.

Vi har heller ikke haft den store succes med de 100 gratis film. Enkelte har virket upåklageligt, men de fleste vi har set, har indimellem manglet lyden, eller også går de helt i stå med samme fejl, som Toro67 får.

Da det skete første gang, troede jeg at filmen var komprimeret forkert, men nu har vi oplevet det med 3-4 forskellige film. Jeg tænker på om det kan skyldes vores internet-forbindelse, som ikke er særlig hurtig (vi bor tilsyneladende langt fra centralen). Vi kan f.eks. heller ikke se én kanal og optage en anden imens. Vi har dog aldrig haft problemer med de film, vi har lejet gennem TDC-TV.

er du ikke på i nu?

Hej nflfan

Du skal ha mange tak, den lille sorte knap på fjernbetjeningen gjorde underværker nu har vi tekster:

Hilsen Hugochr

Besvar