Umåleligt langsomt bredbånd? | YouSee Community

Umåleligt langsomt bredbånd?

Goddag i Teknisk afdeling,

Jeg betaler i dyre domme for at have en nogenlunde hurtig bredbåndsforbindelse 5120/512 men alligevel får jeg indimellem " Ping: 4891ms, Download 74Kbit/s, Upload 54Kbit/s

Hvis det er det jeg skal betale for mit bredbånd må jeg snart finde en anden leverandør.

Jeg ved godt I skriver at der er "kapacitetsproblemer" men at det også gælder lørdage & søndage gør mig utrolig irriteret.

Man sidder og venter i mange minuttet for at komme på, og derefter endnu længere for hver gang man vil videre.

Se og få løst de kapacitetsproblemer hvis I fortsat vil have mig som kunde.

120010771045

mvh

BRØLEREN

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hvornår har du disse problemer? Jeg har nøjagtigt samme problem om eftermiddagen og aften.

Kunne godt tyde på det var det samme problem, jeg måler til tider: Download 383 kbit/s / Upload 32 kbit/s.

Har på papiret den samme 5/1 mbit/s som dig.

Mvh. 

Omdømme 1
Hej Brøler

Hvis du regner med at du skriver til teknisk afdeling i TDC, må jeg desværre skuffe dig.

Dette er er kunde- forum, hvor det primert er kunder der hjælper hinanden. Det er også et fuldt offentlig forum, så hvis det er dit kundenummer, du har skrevet i dit indlæg, er det måske ikke så heldigt.

Hvis du fortryder kan du skrive en PM til Martin, moderator  for dette forum. Han vil gerne gå ind og slette det. Bare et forslag.

Besvar