Udvidet selvbetjening


  • rh1
  • 0 kommentarer
Hej.

Er det ikke længere muligt at bruge den udvidede selvbetjening ? Jeg har for ca. 3 uger siden udskiftet min mobilabonnement med til Duét Familie og nu har jeg pludselig ikke længere mulighed for at tjekke min mobilregning m.v. Jeg har heller ikke mulighed for at oprettte et nyt login !

 

Er der nogen der kan hjælpe mig.

3 Kommentarer

Omdømme 4
Er det selvbetjeningen på dette link du betegner som "Udvidet selvbetjening".

https://selvbetjening.tdcmobil.dk/Krumm/jsp/selfreg/private_login/login.jsp?msg=newlogin&tg=https%3A...

Hvis det er den, så kan den IKKE anvendes sammen med Duet. Den kan kun bruges sammen med et selvstændigt mobilabonnement.

Den selvbetjening du kan bruge til dit Duet-abonnement kan du finde på "Mit TDC" hvor du kan logge dig ind på dette link:

http://mit.tdc.dk/mit/

Mvh FN ;-)

Hej FN

Ja det er det link jeg tidligere har brugt og tænkte også nok at problematikken var i at jeg har overgået til Duet.

Men det link du henviser til har ikke helt de samme muligheder som den udvidede selvbetjening. Såfremt jeg skal bruge en udskrift med hele telefonnr. er det åbenbart alene muligt (såvidt jeg kan se) ved, at man hver gang en sådan skal bruges, skal man bestille en fuldstændig udskrift gennem TDC regningsservice og derefter bliver den sendt med posten og kan ikke ses direkte på skærmen med det samme eller i det mindste pr. mail.

Har du evt. en løsning på det ?

Mvh RH Glad humørikon

Omdømme 4
Udvidet Selvbetjening er blevet lukket ned, da TDC's teknikere er ved at kode noget nyt noget, som fusionerer hele TDC-login løsningen med alle abonnementer under éet. Dette burde også fremgå af teksten på denne hjemmeside du henviser til.

Hvornår det nye "selvbetjeningsunivers" (for at bruge TDC's egne ord) er klart, ved jeg imidlertid ikke, men hvis nogen gør, hold jer endeligt ikke tilbage med at skrive! 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)