Jeg er nu også gået over til TDC Homebox for 14 dage siden.[i]
Jeg har dog som så mange andre boligejere jo vægge i huset og det forringer i høj og hurtig grad det trådløse signal. Jeg har home boxen stående i den ene ende af huset og har selvfølgelig behov for at få dækket hele huset med trådløs. Det er for nuværende ikke muligt at flytte boxen ind mod midten. ( Jeg har også været inde og sat den til at køre med "n" konstant)
Jeg har fra stedet hvor boxen står et Lan stik som ender på et værelse midt i huset, det bliver i dag brugt af husets søn da der her er maksimal hastighed. Jeg kunne derfor godt tænke mig at tilslutte enten en trådløs router mere eller en extender som brugte Lan forbindelsen og sendte trådløs videre.
Jeg har med stor interesse læst indlægget fra "miela1", men den extender som der foreslås kører trådløs videre med trådløs, jeg ville jo gerne køre Lan videre trådløst(burde jo være mere stabilt) Jeg har forsøgt at koble den gamle DLinksys router på Lanforbindelsen, men det kunne jeg ikke få til at køre.
Håber på lidt hjælp fra "forummet"
Venlig hilsen
Jan
Bedste svar af fessornet
Hej
Takker for hurtig respons og svar. Vil gå ud og købe en ny router og få den sat til hurtigst muligt.
Vh
Jan
Se original
Takker for hurtig respons og svar. Vil gå ud og købe en ny router og få den sat til hurtigst muligt.

Vh
Jan