Udskrivning

Kan ikke udskrive fra Sendt mappen - der kommer ikke noget print på andet end top og bund ( dato og side 1...

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Elisabeth

Udskrivning! Jeg hader når min printer ikke vil udskrive, for hvor og hvad skal jeg kikke efter??

Har du prøvet at genstarte din pc eller taget ledninger ud af printeren og sætte dem i igen?

Er det fra din webmail, som du ser via en browser? Hvilken browser og hvilken printer?

og hvilket styresystem?

Eller er det fra en "Send mappe" i en mailklient? Altså et mailprogram der er installeret på din pc.

Det kan også være en vedhæftet fil i en mail du har sendt, eller er det bare en mail?

Det kan være en driver der ikke virker, eller en opdatering der er slået fejl. Som jeg startede med at sige: Jeg kan ikke snuppe at sådan en ikke virker, så jeg plejer at ominstallere softwaren til printeren, men det er jo den nemme løsning.

Som du sikkert kan fornemme, er jeg også på herrens mark, og kan ikke hjælpe dig yderligere, men HVIS du skriver nogle flere oplysninger, kan det jo være der er en anden bruger der lige ved, hvad der kan være galt.

Håber det lykkes, at få den til at virke.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P