Udsigt til hurtig Fibernet

Vis første besked

28 Kommentarer

Hej,

Tak for dit forsøg på svar "Højt agtede skribent".

TDC's overtagelse er problematisk, da du(ingen i Danmark) ikke kan få oplyst hvad der vil ske med TDC's overtagelse af Fibernet fra DONG. Prøv blot at ringe til TDC. Du bliver anmodet om at skrive. Og hvis du skriver kommer det: Igen steds hen. Da ingen i TDC kan oplyse om det. TDC er FULDKOMMEN lukket, så selv deres medarvejdere ikke kan oplyse om det(fibernet).

Jeg er ikke kunde hos TDC.

Men fasttv - som jeg er blevet TVUNGET til at skifte til fra Waoo - siger jeg skal spørge TDC om det jeg vil spørge om, da det er TDC som er ejer. Og TDC's medarbejdere er lige så uvidende om hvad der vil ske som jeg giver udtryk for...

Monopol? Jeg taler kun om sjælland og københavn(DONGS områder).

Jeg ved godt jeg kan læse om fibernet der hvor du skriver. Men hvis du vil tættere på at få svar på spørgsmål kommer du til at køre i ring, da ingen ENDELIGT ved hvad der sker. Da ingen kan få TDC i tale. Ikke sådan nogle som mig(almindelig kunde).

Og der kører - mig bekendt - en sag mod TDC. Om NETOP monopol i forbindelse med fibernet.

Selv denne dialog er sisyfos-dialog. Søg blot efter ordet på f.eks. wikipedea. Det er træls - som det så sigende udtrykkes på jydsk...

Omdømme 5
Hej,

jeg kan ikke forstå hvorfor du vil have TDC i tale, de har ikke noget med din sag at gøre.

så dan som jeg ser det er det en sag mellem dig, Fast TV og Waoo.

som du siger siger fast TV at du skal kontakte TDC, men det er forkert af dem at sige, for det er dem der skal give dig de oplysninger du vil have, de er din udbyder, og mener de er det er deres udbyder(TDC fibernet) er det dem der skal kontakte TDC, det er ikke dit problem.

men det er ikke første gang jeg høre at Fast TV sender folk vidre til TDC, jeg tror det er nemmere for dem, for de er jo et datter selvskab af TDC, men igen et selvstendig selvskab, og det er deres ansvar, ikke moder selvskabet(TDC).

så du må igen kontakte fast TV, så må de kontakte TDC for dig.

du kan også prøve at kontakte TDC fibernet på email tdc-fibernet(at)tdc.dk

hvis du graver lidt dybere i den side jeg linket til før kan du finde den her side, hvor der står noget om hvad der sker nå der overdrages til serviceudbyderen

http://tdc.dk/fibernet/publish.php?dogtag=f5_ms_fiber_een

jeg kan ikke finde noget informaton om hvad der sker når der skiftes fra dong til tdc fibernet, for det er ved at være flere år siden det skete.

Hej.

Jeg ved godt alt det du siger. Og link du henviser til.

Og jeg ved godt jeg ikke kan bruge TDC i forbindelse med fibernet. Selvom det er dem som har købt fibernettet.

Det er da en klar modsigelse.

Hvad er problemet for TDC at lade det være åbent, som DONG startede det op i københavn og omegns områderne? TDC's politik er vist klar: Der er intet at komme efter. Selv medarbejdere jeg har talt med i TDC giver mig ret: De kan heller ikke få ordentlige informationer....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)