Udseende/opsætning på mail

Indbakken ser underlig ud, eksempelvis er menuen i venstre side med bl.a. mapper og adresser forsvundet. Det må være en fejl i opsætningen et eller andet sted. Anybody?

13 Kommentarer

Jeg har fjernet upassende indhold fra dette indlæg. Brugeren er blevet bortvist pga. sin opførsel, og er ikke velkommen på TDC Forum længere.

Ulf, Moderator

Har præcis samme problem i min TDC webmail.

Mon vi kan få en udmelding fra TDC om hvad der foregår ??? Blinkende humørikon

Samme problem her med min webmail....... Kan vi få en melding?

Omdømme 1
Hej K-Iversen, brunkbjerg og CFVA.

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud

Jeg ved ikke rigtig hvad der er i vejen, men jeg tror det kan have noget at gøre med en opdatering på TDC's webside.

Mange brugere har fået en fejl der hedder "fejl 501" og det kan være i forbindelse med denne fejl. Der er flere tråde der omhandler det.

Vil i meget gerne have fat i jeres mail, er dette måske en løsning, som i midlertidig kan gøre brug af:
/t5/Bredb%C3%A5nd/Fejl-501/m-p/61857#M9094

Prøv evt. at klikke på adresselinien ved pilen:

kompatibilitetstilstand.JPG

Hej.

Jeg forstår desværre ikke dit svar.

Det icon jeg skal klikke på har jeg ikke og linket hjælper mig ikke.

Jeg er nok desværre der hvor jeg dropper tdcmail som mailadresse.

Omdømme 1
Hej

Hvis du ikke kan se det ikon i din adresselinie, har jeg læst et andet sted her på forum, at din browser er som den skal være. Angående mit link. Det jeg foreslår, er at du måske skulle overveje at installere en postpogram på din pc. eks.vis Windows Live mail hvis du har styresystem 7.

Jeg har set en anden bruger anbefaler at gådirekte på sin webmail via dette link. http://mail.tdc.dk/

Om det virker for dig ved jeg ikke.

Hvis du dropper tdc'smail kan jeg varm anbefale google's gmail. Den vil altid virke, uanset hvilken udbyder de har, hvis bare der er hul igennem.

Omdømme 1
Andre brugere har også haft problemer med hvordan Webmail vises, uden at der dog ser ud til at være fundet et løsning, der fungerer. Se f.eks. denne tråd: 

/t5/Bredb%C3%A5nd/visning-af-mail/td-p/34761

Selv om diverse forslag ikke så ud til at virke for den pågældende bruger, kan det godt være at det virker for andre brugere, så derfor foreslås det at prøve om nogle af beskrivelserne virker.

Det hele virker dog lidt underligt, det ser ud som om Webmail virker som det skal hos nogle brugere men ikke hos andre, selv om de bruger samme Windows og samme browser.

Hvis nogen hos TDC læser dette kan de måske bidrage med undersøgelse af om Webmail-siden stiller specielle krav til indstillinger (som afviger fra standardindstillingerne) og specielle krav til version af browser eller indstillinger i firewall, eller om TDC har flere servere således at der kan være forskellige kildetekster til Webmail-siderne, som forskellige brugere får, og hvor der er fejl i nogen af disse kilder.

M.v.h.

MS-Erik

Løsningen er at bruge Firefox som browser, det virker.

Omdømme 5
Hej K-Iversen

Har du fået din mail til at virke?Blinkende humørikon

hilsen bbs

Ja, har skiftet browser fra Explorer til Firefox, det hjalp.

Der er tilsyneladende ingen hjælp at hente hos TDC.

Omdømme 5
Hej K-Iversen

Supergodt, bare der var en der kunne trykke på LØST, så kunne det hjælpe andre brugere, til at få et problem løst hurtigere.Blinkende humørikon

hilsen bbs

Ja, det er nok løst, men det kan jo ikke være rigtig at man skal skifte browser for at løse en fejl hos TDC.

Omdømme 1
Hej.

Selv om brug af Firefox løser problemet synes jeg ikke at det kan kaldes mere end en halv løsning. Det er jo mærkeligt, at brug af Internet Explorer faktisk fungerer fejlfrit hos nogen, men ikke hos andre. Hos mig fungerer det (både med Windows XP og Windows 7). Der må være en eller anden forskel på et eller andet, enten i brugernes computere eller hos TDC. Hos brugerne kan der være forskel i Windowsversion eller maskine, i indstillingerne eller i eventuelle tilføjelsesprogrammer (f.eks. Google Toolbar m.v.), hos TDC kan der være forskel hvis TDC har sine kildedata til websiderne liggende på flere servere og noget er mangelfuldt synkroniseret. En anden forskel kan være om man har Homebox eller nogen andet, og om indstillingerne heri er sat forkert.

Man skal nok ikke skifte til Firefox uden først at have undersøgt om de netsteder, man bruger, navnlig steder som f.eks. Netbank og lignende, og netsteder hvor man skal logge på med Windows Live o.s.v., også fungerer hvis Firefox installeres.

M.v.h.

MS-Erik

Besvar