Svar

Udlandssamtaler

Badge
Hej

Jeg har fået bredbånd med telefoni. I går modtog jeg for første gang en samtale fra udlandet (Sverige). Telefonen ringede, men når den blev taget, så var der ingen lyd, bare dødt. Det gentog sig lidt efter da vedkommende prøvede igen. Da nummeret kunne ses i telefonen, så ringede vi til vedkommende fra mobiltelefonen og så var den klaret.

Men hvorfor ringede telefonen og viste nummeret men ingen lyd. Her til morgen opdagede vi , at bredbåndet var nede. Vi slukkede for boksen og tændte igen. Så var alt ok.

Min teori er, at der er et eller andet ved udlandssamtalen der har slået boksen ud af kurs, eller der er en fejl i opsætningen.

Er der nogen der har oplevet noget lignende og findes der en løsning på det?

Mvh

Ole

icon

Bedste svar af olkrogh 19 oktober 2011, 14:35

OK det vil jeg gøre. Tak for svaret

Olkrogh

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Hej olkrogh,

Jeg tror ikke, at et telefonopkald fra udlandet har kunnet lægge jeres boks ned (den er "ligeglad" med hvor kaldet kommer fra, den sender sådan set bare lyden videre fra centralen og ind i telefonen), men det lyder da lidt spøjst.

Et bud på årsagen har jeg ikke, men hvis det sker igen, synes jeg I skal tage fat i TDC Hotline ( http://tdc.dk/kontakt ) og tale med dem om det - det KAN jo være, at der er en lille fejl, vi skal have rettet Glad humørikon

Hilsen Ulf

Badge
OK det vil jeg gøre. Tak for svaret

Olkrogh

Omdømme 1
Hej Olkrogh

Løsningen på dit spørgsmål, kan næsten ikke være "Ok - det vil jeg gøre. Tak for svaret."

Hvis du fortryder den markering, kan du ud for dit indlæg, klikke på indstillinger og på gardinet har du en mulighed for at trække din markering tilbage, hvis du mener, det er ULF der har givet et svar der kan accepteres som løsning..

Besvar