Udgående mail virker ikke i outlook


Vi benytter som firma Mamutmail (en web mail løsning), hvilket fungere fint. Det er koblet op til outlook.

 

På arbejdet har jeg ingen problemer med at sende eller modtage mails, men hjemmefra kan jeg ikke sende mails. De bliver simpelthen i udbakken.

 

Jeg kontaktede TDC der ikke mente at det skyldes deres løsning, men det lyder lidt mærkeligt, når det nu fungerer på arbejdet (jeg ved ikke hvilken bredbåndsudbyder vi har der).

 

Er der nogen der kan hjælpe?

 

På forhånd tak :-)   

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej eugen

Velkommen til TDC-forum.

Redigeret: Jeg har slettet mit indlæg, fordi jeg havde misforstået dit indlæg. Undskyld.

Omdømme 3
Du kan prøve at se på denne side: http://www.active24.co.uk/sw17471.asp

Generelt tillader TDC ikke, at man bruger deres SMTP med en afsender adresse som ikke tilhører et TDC komtrolleret domæne. Du skal derfor bruge Mamut's SMTP og POP3 indstillinger.

JEg kan ikke svare på dit spørgsmål, men jeg søger serv konfigurationen for TDCs pop3 og SMTP. Hvor står det henne

Omdømme 1
Hej ellemann

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

du kan se billeder her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)