Udfald på Home trio | YouSee Community
Svar

Udfald på Home trio

Jeg har gennem nogen tid haft udfald på teleforbindelsen d.v.s. ingen telefon- ingen TV og ingen internetforbindelse.

Jeg har forsøgt  med at afbryde boxen i en periode, tilsyneladende uden nogen reaktion.

Jeg troede så at det måske er  min installation det er galt med, men da jeg nu ser, at der mange, der har samme problemer, må jeg jo nok slå mig til tåls med at være afbrudt af og til.

icon

Bedste svar af Stephen1 21 december 2010, 22:29

Hej hcp

Velkommen til TDC Forum.

Du skal ikke bare slå dig til tåls med at være afbrudt af og til - med mindre det er sjældent Blinkende humørikon

Der kan være rigtig mange årsager til periodiske afbrydelser. Jeg har også haft en periode med mange afbrydelser, men fik fejlmeldt min linie, og i dag fungerer min forbindelse upåklageligt.

Jeg synes, at du skal fejlmelde din forbindelse - selvom det til tider kan være en noget "tung" opgave at komme igennem til en kompetent person i Kundeservice. Trist humørikon

Men når først der bliver sat overvågning på din linie, og en tekniker bliver sat på sagen, er der en god chance for, at problemet kan blive løst. Jeg har generelt rigtig gode erfaringer med TDC's teknikere. Glad humørikon

Mvh

Stephen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Hej hcp

Velkommen til TDC Forum.

Du skal ikke bare slå dig til tåls med at være afbrudt af og til - med mindre det er sjældent Blinkende humørikon

Der kan være rigtig mange årsager til periodiske afbrydelser. Jeg har også haft en periode med mange afbrydelser, men fik fejlmeldt min linie, og i dag fungerer min forbindelse upåklageligt.

Jeg synes, at du skal fejlmelde din forbindelse - selvom det til tider kan være en noget "tung" opgave at komme igennem til en kompetent person i Kundeservice. Trist humørikon

Men når først der bliver sat overvågning på din linie, og en tekniker bliver sat på sagen, er der en god chance for, at problemet kan blive løst. Jeg har generelt rigtig gode erfaringer med TDC's teknikere. Glad humørikon

Mvh

Stephen

Omdømme 5
Hej FN.

Jeg kan da godt forstå, at du er træt af situationen, hvis du har adskillige daglige udfald, men hvis en anden udbyder anvender de samme kobberlinier, og det er dem, der er problemet, kan det jo være, at de daglige udfald bare flytter med Trist humørikon, og så er du jo lige vidt.

Nu siger du ikke noget om, hvorvidt TDC's teknikere allerede har været sat på sagen, men ellers synes jeg da, at du skal fejlmelde din linie og give teknikerne en chance for at løse problemet. Det kan jo være, at det kan lykkes for dem Blinkende humørikon Jeg ville som udgangspunkt blive ved med at fejlmelde linien til den virker, men det er klart, at på et tidspunkt giver man op, og så må det være tid til at prøve med en anden løsning.

God jul,

Stephen

Omdømme 5
Hej FN

Ja, det lyder som en tung omgang, du har været igennem, så jeg kan da godt forstå, at du er ved at "give op".

Da jeg for et par måneder siden havde problemer med min bredbåndsforbindelse (hvor det viste sig, at min kobberforbindelse ikke kunne klare 20/2 Mbit, og der var støj på VDSL-forbindelsen), så fik jeg undervejs i forløbet skiftet mit modem -  alene på mistanke om, at det kunne være det, der havde en fejl. Hele forløbet tog godt nok et par uger, men bredbåndsforbindelser omfatter jo også mange elementer og dermed mange fejlkilder, og nu kører det bare. Glad humørikon

Vi må vel konkludere, at TDC ikke bare er TDC, men at det i høj grad afhænger af, hvem man får fat i hvor og hvornår - hvis man kan få fat i nogen! Blinkende humørikon Jeg har også haft mindre gode oplevelser med TDC, men også gode oplevelser, så jeg ved, at der er mange af TDC's medarbejdere, der godt kan finde ud af at håndtere/løse problemerne og ved, hvad god kundeservice er.

Jeg håber, at du får løst dine problemer på den ene eller anden måde.

Endnu en gang god jul,

Stephen

STEPHEN;

Jeg har selv TRIO, og har haft TDC som udbyder i snart 33 år. Men jeg har da også været plaget af diverse udfald, hen ad vejen. Og som Stephen har jeg heller ikke kunnet få en 20/2Mb hastighed. Jeg kan end ikke få den lovede 10Mb forbindelse der kræves for at kunne optage et program medens du ser et andet. Det var der ikke nogen der fortalte da jeg oprettede!!! Trist humørikon . Den eneste forklaring jeg fik var at min forbindelse ikke kunne klare 10MB, men kun 5Mb, og at jeg selvfølgelig fik en nedsat pris på trio... hmmm

Ja det er sku da meget godt, men hvad med at TDC får fingeren ud og får opgraderet deres net, så det kan følge med. Det er sku da surt at man ikke kan få den service man forventer.

Jeg har overvejet at finde en anden udbyder, men som du siger, det kan jo være lige fedt, sålænge de også bruger TDC nettet.

mvh

Susanna

Besvar