Jeg har forsøgt med at afbryde boxen i en periode, tilsyneladende uden nogen reaktion.
Jeg troede så at det måske er min installation det er galt med, men da jeg nu ser, at der mange, der har samme problemer, må jeg jo nok slå mig til tåls med at være afbrudt af og til.
Bedste svar af Stephen1
Hej hcp
Velkommen til TDC Forum.
Du skal ikke bare slå dig til tåls med at være afbrudt af og til - med mindre det er sjældent
Der kan være rigtig mange årsager til periodiske afbrydelser. Jeg har også haft en periode med mange afbrydelser, men fik fejlmeldt min linie, og i dag fungerer min forbindelse upåklageligt.
Jeg synes, at du skal fejlmelde din forbindelse - selvom det til tider kan være en noget "tung" opgave at komme igennem til en kompetent person i Kundeservice.
Men når først der bliver sat overvågning på din linie, og en tekniker bliver sat på sagen, er der en god chance for, at problemet kan blive løst. Jeg har generelt rigtig gode erfaringer med TDC's teknikere.
Mvh
Stephen
Se original
Velkommen til TDC Forum.
Du skal ikke bare slå dig til tåls med at være afbrudt af og til - med mindre det er sjældent

Der kan være rigtig mange årsager til periodiske afbrydelser. Jeg har også haft en periode med mange afbrydelser, men fik fejlmeldt min linie, og i dag fungerer min forbindelse upåklageligt.
Jeg synes, at du skal fejlmelde din forbindelse - selvom det til tider kan være en noget "tung" opgave at komme igennem til en kompetent person i Kundeservice.

Men når først der bliver sat overvågning på din linie, og en tekniker bliver sat på sagen, er der en god chance for, at problemet kan blive løst. Jeg har generelt rigtig gode erfaringer med TDC's teknikere.

Mvh
Stephen