TV2 FILM???

Jeg har set ekstra pakken jeg har i mit hometrio har tv2 film (ik i HD) men almindelig... Men der er osse en HD pakke hvor tv2 film HD ligger... 2 dage inden oskar uddelingen finder sted får jeg at vide den bliver vist på tv2 film og jeg checker og SER jeg har den ... NU er det søndag og der er Oskar uddeling og kanalen er VÆK fra min liste (mellem 5 og 7 skulle den være men den er slettet) ...

HELT ærligt så kunne man sku da godt sige at de fjernede den og hvis det var så skulle man købe HD pakken og så havde jeg et valg, og jeg kunne komme til at se Oskar uddelingen...

Det mener jeg sku ik er godt nok ... Jeg ved godt i ik kan gøre for at tv2 ændre noget, men så hvis de gør kunne man da godt give besked inden så man ik sidder her med den store pakke og ikke en gang kan se Oskar ?? Er det virkeligt ik muligt at få bedre besked ???

Hilsen en meget skuffet Henrik.. 

2 Kommentarer

Føler med dig. Jeg har nøjagtig samme problem.  Vor Herre bevares. Noget møj. Jeg har også fuld pakke men ingen Oscar.  Får vi mon et svar fra TDC ?

MVH Linda

Hej Linda

Jeg har surfet igennem de her pakker, og prøvet og kigge på om det er mig der har overset noget, men det eneste jeg ved med sikkerhed er at da jeg i tirsdags spurgte en ven om hvor showet blev vist og jeg checkede det VAR tv2 film (ik HD) der endnu og jeg var over lykkelig og nu sidder jeg med pro7 åben og krydser fingre for hårdt for at det ikke er synkroniseret det show, for de viser det her kl 1.00 ...

Men jeg synes bare det kunne ligne tv2 og gøre sådan noget pis i sidste sek. fordi Morten Stig vil tjene penge ..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)