TV Rettelse af skærm | YouSee Community

TV Rettelse af skærm

TV 1, Jeg har forsøgt at rette mit billed format, hvilet er resulteret i at billedet løber hele tiden, og jeg kan ikke få lov at gå ind i menu, så jeg kan rette fejlen.

Hvordan løser jeg det?

TV 2, Her har jeg fået det problem at billedet viser sig som en lang række skærme på højkant, jeg ved ikke hvordan jeg skal rette dette, jeg kan heller ikke her få lov at gå ind i menuen.

Hvordan retter jeg dette?

mvh.

Poul

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej luna68

Velkommen til TDC-forum.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvis du skriver hvilket tv du har kan det være der er en anden bruger der lige ved hvilke knapper du skal stille på, eller hjælpe på anden måde.

Jeg hopper af her.

Omdømme 3
Fejlene har normalt ikke noget med fjensyns fabrikatet at gøre.

Det lyder som om, at du har ændret indstillingerne i TV-boksen til en indstilling TV'et ikke kan klare.

Det burde i og for sig ikke kunne lade sig gøre, da TV-boksen kræver en bekræftigelse ved hver ændring.

For at komme ud af denne onde cirkel, bliver du nødt til at lave en "Hard reset" af TV-boksen.

Jeg kan ikke lige huske den helt præcise fremgangsmåde (det er noget med at slukke for strømmen til TV-boksen 3 gange i opstart cyklusen). Du kan finde den nøjagtige fremgangsmåde i dette forum et sted.

Besvar