Tv optagelser

Omdømme 1
Hej

Kan man gøre noget med sine Tv optagelser, så de ikke vises i <Optaget TV> på alle tv i huset?

Jeg har ikke kunne finde noget om det her på forum eller andre steder på tdc.

Jeg er derfor kommet med et forslag til en løsning med evt. en pinkode i Forslag & Idéer

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Da det er koblet op via samme netværk, er det ikke muligt at udvælge hvilke der skal deles og hvilke der ikke skal mellem boksene - men synes det ville være en god idé, at hovedboksen kan sætte lås på udvalgte film.

Omdømme 1
Hej Mathias

Tak for dit svar -

Selvfølgelig er det muligt - Det er jo også lavet, der mangler bare lidt fra programmørens side for at vi kan bruge det.

Men hvordan kommer jeg i kontakt med ham/dem der står for programmering af softwaren i harddiskoptageren.

MVH H-trioman

Omdømme 4
Badge +1

H-trioman skrev:

Men hvordan kommer jeg i kontakt med ham/dem der står for programmering af softwaren i harddiskoptageren.

www.microsoft.com laver softwaren...

Omdømme 1
Hej droid

Ja undskyld min forkerte betegnelse.

Jeg er godt klar over at TDC TV er lavet med Platform OS/version: WinCe/5,0,1400, er fra fra Microsoft.

Det er ham/dem fra TDC TV eller dem TDC TV har fået til at lave/oprette menuerne. (Det hedder sikkert brugerfladen eller noget andet).

Det er ikke Microsoft, der har bestemt at der i menuen står <TDC TV> <Optaget TV> < TDC Film> <Mit TDC> osv.-  Og hvad der skal ske når man vælger de forskellige menuer.

Det er dem der har/laver det, jeg gerne vil i kontakt med.

MVH H-trioman

Omdømme 1
Hej

Jeg har fået kontakt - ThomasG ansat i TDC har svaret, og jeg håber på vi snart får den Privat mappe med pinkode.

Du kan følge med her /t5/Forslag-Id%C3%A9er/Forslag-til-Optaget-TV-Skjule-og-sikre-en-gemt-optagelse-med-en/td-p/78687

MVH. H-trioman

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P