Svar

TV i ekstra rum

Vi har en ekstra boks til tv i et værelse.

Vi har så fået ed ADSL Boks opstillet. I samme forbindelse har vi købt et nyt tv ind til værelset.

Kablet sidder i ADSL boksen i stuen og i boksen i værelset, men det er som om der ingen forbindelse er. Er det mon korrekt sat sammen?

icon

Bedste svar af miela1 28 september 2010, 03:08

Hej.

Med HDMI skal du selv sette dit TV over på HDMI og selvfølig den rigtige indgang nu ved jeg ikke på hvilken indgang du har brukt men det vil typisk stå ved siden af stikket, og du skal skifte indgang med source knappen på din fjernbetjæning der vil sjovtnok typisk stå source på eller ved siden af kanppen.

håber det hjælper.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Bodil

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der kan være flere årsager til, at du oplever problemer med Multiroom. Jeg vil derfor allerførst bede dig tjekke kablingen jf. denne vejledning:

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/tv/pdf/20090903/instalvejl_multiroom.pdf

Hvis kablingen er korrekt, vil jeg gerne have dig til at se, om du oplever én af disse problemer:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24017&dogtag=p_help_tv_fh

Hvis ingen af disse to ting afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Den digitale modtager i rummet virker nu. Jeg kan tænde og slukke for boksen. Boksen er koblet til fjernsynet med et HDMI stik, men fjernsynet kan ikke finde et signal. Har også prøvet at genstarte tv-et, men der er intet signal står der.

Meget mærkeligt.

Omdømme 5
Hej.

Med HDMI skal du selv sette dit TV over på HDMI og selvfølig den rigtige indgang nu ved jeg ikke på hvilken indgang du har brukt men det vil typisk stå ved siden af stikket, og du skal skifte indgang med source knappen på din fjernbetjæning der vil sjovtnok typisk stå source på eller ved siden af kanppen.

håber det hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P