TV-Hometrio probs

Vis første besked

49 Kommentarer

Samme problem i Hornslet :-(

Hej alle.

nu har jeg siddet et par timer og fulgt dette forum og tdc drift

TDC skriver at de er blevet opmærksom på problemet kl 0938.

Jeg personligt har vidst det siden kl 0200

Er tdc ikke et af vores største tele og tv selskaber i Danmark?

Syntes at det er for dårlig at de ikke har overvågning 24/7

Bare min mening

Indtil TDC får det op at køre kan I jo se webtv:

http://webtv.tdc.dk/livetv/dr1/

Det er da helt til grin hvis TDC først har opdaget problemet kl 9.38 i dag............hahahahahahaha hvor er det bare amatøragtigt og totalt dårlig service.

TDC tager i forvejen sig godt betalt for deres produkter herunder "service" så det må betegnes som helt uacceptabelt at man reagerer så sent.

I må bære over med TDC, de kan jo ikke have råd til servicemedarbejdere, med de store beløb de skal betale til afgående direktører, desværre bor vi så langt ude på landet at TDC faktisk har monopol, ellers var vi flyttet forlængst, for der er ingen der kan drive et ordentlig firmat, når de fyrer medarbejdere og så udbetaler millionbeløb til afgående direktører

Hvis man ringer til TDC nu, siger de at det er et landsdækkende problem.

Så drenge og piger :

Væbn jer med tålmodighed, det er TDC

Jeg har nu et tillægs spørsmål til alt dette, hvad er dette forum godt for ?

jeg trode at de så kome her ind for at se om der var nogen der havde brug for hjælp,

det er jo her til man bliver henvist til.

Så burde der jo også være en som svare på vores spørsmål og ikke en af vores egne.

Jeg har ellers alttid været positiv over for TDC, men kan godt se at de nye tider vi gå i møde,

SÅ ER SERVICE ???????????????

Få jeres service tilbage også på TLF..... dette forum er ikke en løsning. SORRY

Kun at vi som har problemer bliver mere pis over at der kun gå tid.

Men ok så vi jo også noget at lave...... Glad humørikon

Men eller super godt vejr vi har i dag.

Skiftede til TDC 1. december. 14 dage senere historien med "bonuserne". Forlader TDC når bindingsperioden er slut. Firmaer med kun ét mål (at forgylde aktionærer) skal man investere i, ikke handle medTrist humørikon Æv i bagklogskabens klare lys.

de overholder ikke engang de tider de selv har givet på drift information.

Der skulle have været ny info 11.15

Der er ikke kommet nogle info endnu (11.30)

Hej alle.

Rigtig godt nytår til jer alle. Håber i er kommet bedre ind i det nye år, end TDC " fed start på det nye år"

Er der bare en der måske er kommet igennem til TDC hotline som jo har åbent her mellem kl 10-16 som har fået et svar på hvornår man kan se tv igen? Har selv prøvet at komme igennem, men det er desværre ikke lykkes.

Trist humørikon

"Hvis man ringer til TDC nu, siger de at det er et landsdækkende problem."

På TDC TV i Hele landet opleves der i øjeblikket driftsforstyrrelser med signalet.
Vi arbejder på højtryk på at løse problemet.
Vi beklager meget de gener det medfører.

Venlig hilsen
TDC Kundeservice

Detaljerede oplysninger

Årsag til driftforstyrelse: Serverfejl

Landsdel: Danmark

Problemet er opstået: 01/01 kl. 11:01

Næste opdatering: 01/01 kl. 12:00

Sidst opdateret: 01/01 kl. 11:10

Status: 01.01.11 11:01/mihax
Fejlretning er påbegyndt.

Ha ha ha , den var god, vi arbejder på højtryk og med raketfart måske.................ja ja , så kan vi vente til i morgen tidlig og de siger vi kunne ikke finde fejlen.!!

Latterligt, det betaler vi penge for.............hmmm 

Jeg er nu ret sikker på at de arbejder hårdt på en løsning. Problemet er jo nok, at det ikke bare er et stik der er blevet trukket ud.

Samme problem 7660 - DET ER SIKKERT FORDI TDC HAR GLEMT AT BETALE UDBYDEREN pr. 1. januar 2011 - hehe - er der nogen der har fået en forklaring fra TDC????Gal humørikon

De har problemer over hele landet med tv... jeg har det samme problem med min.

den står bare " konto ikke tilgængelig " god nytår alle sammen :-D håber problemet snart bliver løst

Hold os opdateret tak.

Næste opdate 12.00

Ja, det er da rigtig irriterende at man ikke kan se TV, men så kan man da heldigvis beskæftige sig med noget andet...

Problemet er det samme i Vendsyssel; og jeg kan hilse og sige, at der vil være problemer ind imellem uanset hvilken udbyder man vælger... HAR PRØVET !!!

Jeg er en glad og tilfreds TDC-kunde gennem 27 år, og kan godt leve med at der en enkelt gang sker en fejl...

Så til alle jer - morgensure og brokhoveder - gå ud og nyd det dejlige vejr; det er meget sundere... Fejlen bli'r nok snart rettet, så I/vi kan se TV igen...

Godt nytår...!!!

GODT NYT,,SÅ KØRER DET IGENGodt Nytår
Tja... Men uden lyd....

Det kører igen i 4040

Godt nyt år alle. Glad humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-183695965&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Glad humørikon så køre det har 3770 Allinge

Omdømme 3
Hejsa.

Jeg var (7-9-13) ikke blandt de ramte af dette problem, men det var mine svigerforældre desværre.

For at gøre det kort, skyldtes det, at de slukker helt for boksen om natten - slukker for strømmen til den ... Hos os selv sætter vi den kun i standby om natten.

Jeg håber, at dette evt. kan hjælpe de, som stadig står uden dybere forklaring til problemet.

Fortsat Godt Nytår til alle !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P