TV-Guide meget "tynd" | YouSee Community

TV-Guide meget "tynd"

Vis første besked

31 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hej Hapsen

Tak for roserne Glad humørikon
Ingen regel uden undtagelser, men det lyder som om du har en variant af "Nr. 2", hvor din box ikke har fået importeret den fulde version af TV Guiden, da den sidst opdaterede. Prøv i første omgang at slukke og tænde for din box på kontakten bagpå. I løbet af max. 4 timer, skulle boxen så gerne opdatere Guiden igen. Såfremt det ikke løser problemet har jeg brug for nogle flere detaljer bla. hvilken Guideversion der ligger på din box osv. men det kan vi vende tilbage til hvis der bliver aktuelt.

Omdømme 2
Hej igen GTH

Jeg gav boksen en reset, så den også fik lagt sotware på igen og endnu engang var det version 1.6.25285.63 - den version har jeg haft siden april 2010, så det er ret sjældent vi kunder bliver forkælede med opdateringer :-)

Jeg kan til gengæld se at det har hjulpet rigtig meget på guide-info'en - dejligt - men jeg håber at I snart lægger en opdatering på boksen, da det er lidt bøvlet hvis man skal genstarte ofte....

Igen mange tak for seriøs respons - jeg har ventet i længsel :-)

Omdømme 4
Badge
Hej Hapsen

Det glæder mig at høre du har fuld Guideinfo efter du har resat boxen. Det versionsnummer på software du refererer til er selve "Klienten"/SW i boxen - og du har ganske ret, den bliver ikke opdateret så ofte.
Dog kommer der en ny klientversion ud i starten af det nye år.

Det versionsnummer jeg i mit svar omtalte man kunne gå ind og kigge på, er versionsnummeret på TV Guiden, som gerne skulle blive opdateret 2 gange i døgnet. Ligeledes skulle det gerne være nok med en enkelt genstart, i stedet for en reset. Hvis du igen skulle få problemer med at der mangler info i Guiden, er du velkommen til at sende mig en PM så jeg evt. kan kontakte dig - eller skrive igen herinde på Forum.

Omdømme 5
Patrick skrev:
"Samtidig har vi besluttet at der laves en daglig opdatering af epg-informationerne kl.16.30, så vi er sikre på at få de rettelser med som YouSees EPG afdeling har lavet i løbet af dagen."
Jeg håber da ikke, at I selv (eller Yousee for den sags skyld) selv sidder manuelt og taster EPG-information ind, da det jo allerede er gjort af tv-stationerne selv?

Det er da ikke særligt meget i ånden af moderne it og 2010?

Omdømme 2
Hej TDC,

Er der et bud på et tidspunkt for den lovede nye klient version - Guiden bliver stadig kun opdateret ca. hver 2-3. dag og ikke 2 gange om dagen!

Jeg startede denne tråd i starten af september, så jeg synes det er på tide at få gjort noget ved sagen.

Omdømme 4
Badge
Hej Hapsen

Det er Microsoft der udvikler software til boxen, og ikke TDC - så vi er i den forbindelse ikke selv herre over hvor stærkt det går. Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt udmelde nogen konkret dato for hvornår udrulning af den nye klient går igang.

Som jeg tidligere har forklaret bliver TV Guiden opdateret på TV Platformen 2 gange i døgnet. Hvis din box kun får opdateret TV Guiden hver 2-3 dag, tyder det på at den periodisk mister forbindelsen til TV Platformen. Det kan der være mange forskellige årsager til - men for at komme det nærmere er det nødvendigt at kigge konkret på din forbindelse. Du er velkommen til at sende mig en PM med et nummer jeg kan kontakte dig på.

Ellers vil jeg foreslå dig at kontakte Hotline for at få oprettet en fejlmelding. Kontaktnumrene kan du finde her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Besvar