når jeg bruger tv & film app og ser live tv - hakker programmerne KONSTANT mest i live tv- vi har nye iPads opdateret med den nyeste iOS og vores hastighed på wifi er 250/250 Mbit
Jeg har udover Yousee tv og film c more som køre fuldstændig perfekt med deres live kanaler - har viaplay, HBO, TV2 Play som også kører,fuldstændig fejlfrit på live tv - så det er KUN på tv og film fra Yousee problemet er .
Nogen ideer????????
vh
Jan
Hej
Velkommen til YouSee Forum! :D
Hvis det ikke hjælper at af- og geninstallere app'en, så vil jeg anbefale at kontakte vores support, så vi kan undersøge det nærmere.
Jeg kan ikke finde lignende problemstilling i en anden tråd her på forum.
Velkommen til YouSee Forum! :D
Hvis det ikke hjælper at af- og geninstallere app'en, så vil jeg anbefale at kontakte vores support, så vi kan undersøge det nærmere.
Jeg kan ikke finde lignende problemstilling i en anden tråd her på forum.
adder skrev:
når jeg bruger tv & film app og ser live tv - hakker programmerne KONSTANT mest i live tv- vi har nye iPads opdateret med den nyeste iOS og vores hastighed på wifi er 250/250 ....
Hej Jan - fik du løst dit problem, og hvordan.
Det er fordi jeg bokser med det samme skidteras og supporten er aldeles ubehjælpsom :-/
mvh Arne Lorenzen
Der er endnu en tråd med problemet. Se øverst i forum ;)
"SKER DER for jeres streaming"
kan man blive ringet op af udvidet support?
"SKER DER for jeres streaming"
kan man blive ringet op af udvidet support?
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.