TV Boks - Larm

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvor meget larmer jeres (brugere af dette forum) TV boks?

Vi har fået udskiftet vores TV boks, pga. defekt strømforsyning.... Den nye boks (en anden model end den oprindelige) larmer betydeligt mere den den gamle og den høje hyletone kan høres selvom TV lydstyrken ikke er unormalt lav.... Mega generende i længden...

Iøvigt har den nye boks ikke mulighed for at pause Live TV - hvilket Kundeservice må have en god forklaring på....

4 Kommentarer

Min boks siger lidt - nok at sammenligne med en bærbar computer. Når jeg normalt ser fjernsyn lægger jeg ikke så meget mærke til det, men når jeg slukker for boksen kan jeg godt høre, at boksen ikke har været helt lydløs Glad humørikon

Min tvboks larmer også en del, men efter jeg stillede den ind i mit nye tv bord og puttede et par filtdupper under larmer den ikke specielt meget.

Før det stillede jeg den på højkant på to bøger hvilket også hjalp en del.

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Din manglende mulighed for pause må skyldes at der mangler at blive opdateret i systemet med den nye boks. Du skal kontakte hotline og meddele dem at du har sat den nye boks til. Så retter de i data og så skal boksen slukkes og tændes igen. Den nye boks kan præcis det samme som den gamle, det er samme software.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P