TV boks går ned | YouSee Community

TV boks går ned

2 -3 gange om dagen går min TV Boks ned. Når jeg tager strømme og den genstartes virker den indtil den går ned igen........

Nogen med samme problem?

17 Kommentarer

Omdømme 1
Der billeder på her nu, så man kan se fjensyn igen Glad humørikon

hej igen,

Nej, jeg kan kun give dig ret...det er bestemt ikke det vi betaler de mange penge for, altså at skulle se tv på pcen. Jeg har heldigvis lige opdaget at det kun er vores "ekstra-boks" som ikke virker....så vi kan se tv i stuen (foreløbig ;o) )

godt nytår!

Hej igen...

Jo tak, det må vi så leve med i dag... Tv på pc,eren, men jo ikke derfor man betaler dyrt for Home Trio...

Tak til alle jer, der har svaret,smiler... 

Mange hilsner HWN

hej igen,

Så er fejlen registreret under Driftsinformation på tdc's hjemmeside, så der arbejdes vel på sagen.

Selvfølgelig kan man se webtv og slutte pc til tv, men det er ikke alle der lige har det grej som skal til.

Omdømme 1
Er godt klar over muligheden med webbtv ,men så skal der flyttes kabel som går gennem en væg, og det bliver en kende besværligt tror jeg Glad humørikon.

Hejsa igen!

Alternativt, kan du logge på webtv.tdc.dk og se tv igennem din computer, således du vil have muligehd for at se tv.

Koble din pc'er til tvet også har du stort billede.

God fornøjelse!

Omdømme 1
Har samme problem som jer andre med at"konto ikke tilgængelig",og det hjælper ikke at genstarte boksen.

Har prøvet at gøre det 3 gange, og haft alle stik ude i 30-40 sek inden jeg gjorde det.

Hej

Har også prøvet at slukke boksen, men nu fremkommer en ny "meddelelse" på skærmen: "Ikke i stand til at vise denne video tjeneste via HDMI. Ingen receiver forbundet (H1006)".

Men tilgengæld vises den anden meddelelse "Konto ikke tilgængelig - Forlad klient" ikke længere.

Er man mon på rette spor ?

Hej og godt nytår

Samme problem her siden ca. midnat. Vi har hometrio med multiroom, og begge steder skriver den "konto ikke tilgængelig". Vores internet fungerer fint, så det er lidt af et mysterium. Har prøvet at tænde og slukke for boksen 10-20 gange uden resultat. TDC kan man jo ikke få fat på - måske er der en venlig TDC-tekniker som læser dette og har en ide ...

Hejsa,

Det kunne tyde på at boksen mangler at blive opdateret.

Men det der er vigtigt er, at du skal kontrollere at din internet forbindelse fungere, ellers er der intet som virker heller ikke opdateringen.

Derefter sørger du for at tænde og slukke boksen med ca. 20 sec. mellemrum. Prøv så at lade boksen starte op igen.

Hej

samme fejl her hos mig, siden i aftes

Godt Nytår

Ja, jeg kan heller ikke få lov til at se TV. Fejl: brugerkonto ikke oprettet !

Godt nytår

Det samme er gældende hos os "Konto ikke tilgængelig - Forlad klient" her til morgen.

Mvh

Pia

Hejsa,

Blot til orientering...vores multi room boks siger også "Konto ikke tilgængelig  -  forlad klient" og har gjort det siden engang i aftes. Ved ikke hvornår problemet opstod, men det var i går og den er gal endnu.

godt nytår!

vh

Helle og Michael

hej

det samme med vores tv. har prøvet at genstarte, men det hjælp ikke. 

tror ikke TDC er klar til at vise tv i år 2011 endnu.Blinkende humørikon

Hej med Jer..

I nat står her blot: Konto ikke tilgængelig..

Og : Forlad klient ??  Er det, det du mener?

Har prøvet at genstarte 3 gange og der sker bare intet!

Godt Nytår...

Hilsen Herdis.

Heldigvis oplever jeg ikke samme probelm -MEN jeg har et andet STORT problem

Lyden forsvinder via TDC home boksen når jeg ser TV2 TV4 sverig om og om og om igen

TDC siger det er mit problem da de ikke kan se nogle fejl

Det er kun de to kanaler

TDC siger de intet kender til det trods lyden for mange er "forkert -væk-mangler-forsvinder

Men ingen kan hjælpe

ps husk at genstarter via tænd slul 3 gange på bagsiden af tvboksen

Besvar