Hej
God Jul...
NU virker vores TV boks ikke igen igen... Denne gang er den gået totalt i sort og larmer/piver/hyler.
Det er altid op til en weekend/helligdage :-(
Hilsen
Birgitte
på min er der en reset knap bagpå tryk på den og se om det hjælper
hilsen jan faber
hilsen jan faber
Tiger skrev:Er den fuldstændig gået kold er der nok ikke andet at gøre end at ringe til hotline så du hurtigst muligt kan få tilsendt en ny boks.
NU virker vores TV boks ikke igen igen... Denne gang er den gået totalt i sort og larmer/piver/hyler.
Måske du kan finde lidt hjælp her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=29993
Vi har også haft problemer med boxen flere gange over julen - og har måttet resette MEN så er alle de udsendelser vi har gemt forsvundet fra boxen - og det er ikke godt .....
Hvad kan man gøre for at undgå at udsendelser man har gemt forsvinder når man igen og igen er nødt til at resette????
VH
Grete
Hvad kan man gøre for at undgå at udsendelser man har gemt forsvinder når man igen og igen er nødt til at resette????
VH
Grete
Hej Grete
Desværre kan det ikke undgåes at de forsvinder ved reset, men til gengæld SKAL det undgåes at det er nødvendigt. Derfor vil jeg råde jer til at kontakte Hotline hurtigst muligt så vi kan få løst problemet.
mvh
Jan
Desværre kan det ikke undgåes at de forsvinder ved reset, men til gengæld SKAL det undgåes at det er nødvendigt. Derfor vil jeg råde jer til at kontakte Hotline hurtigst muligt så vi kan få løst problemet.
mvh
Jan
Hotline er kontaktet - og efter ½ times ventetid (den estimerede var 3 min) kom jeg igennem. Blev hurtigt omstillet fra en person til en anden med mere forstand på vores problem. Fik en meget ordentlig behandling.Han kunne desværre ikke løse det men noterede det videre til en ekspert, som jeg venter på at høre fra.
Vi bestilte oprindelig TDC fordi vi tænkte at det kunne dække vores behov-
Trådløst netværk
TV løsning hvor vi også kunne se Svensk TV
Gemme udsendelser så vi kunne se dem når vi havde lyst og tid
webTV så vi i en ombygningsfase kunne se TV via computer.
Play (også selvom vi synes at det virker meget omstændigt at anvende via TV)
I den tid vi har haft TDC har der konstant været problemer - det værste har været at WebTV ikke fungerede ordentligt i den periode hvor vi havde brug for det (august - midt november).
Så nu håber jeg at hotmailen og TDC efterhånden får styr på diverse ting så vi kan nyde at se de gemte udsendelser uden frys og at vi ikke skal resette så ofte som vi har skullet indtil nu. :-)
Vi bestilte oprindelig TDC fordi vi tænkte at det kunne dække vores behov-
Trådløst netværk
TV løsning hvor vi også kunne se Svensk TV
Gemme udsendelser så vi kunne se dem når vi havde lyst og tid
webTV så vi i en ombygningsfase kunne se TV via computer.
Play (også selvom vi synes at det virker meget omstændigt at anvende via TV)
I den tid vi har haft TDC har der konstant været problemer - det værste har været at WebTV ikke fungerede ordentligt i den periode hvor vi havde brug for det (august - midt november).
Så nu håber jeg at hotmailen og TDC efterhånden får styr på diverse ting så vi kan nyde at se de gemte udsendelser uden frys og at vi ikke skal resette så ofte som vi har skullet indtil nu. :-)
Blev kontaktet af en meget hjælpsom og vidende person som sammen med mig fandt ud af at problemet (nok) var selve boxen.
Boxen er nu udskiftet og det ser ud til at det har løst problemet
Boxen er nu udskiftet og det ser ud til at det har løst problemet

Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.