Svar

Tv billede blev pludselig mat

Sad i går og skiftede kanaler på hometrioboksen og pludselig blev billedet mat.

Det er på alle kanaler. Tager jeg f.eks. Dr via husets antenne står billedet knivskarpt men via boksen er billedet temmelig mat i farverne og meget mørkt.

Nogen der ved hvad der er galt og hvad man kan gøre for at det bliver normalt igen?

icon

Bedste svar af vitaP 1 december 2012, 12:50

Jeg har det kabel som altid har siddet der og det har virket upåklageligt i de sidste 2 år. men prøver lige at skifte hdmi kablet til en anden indgang i tv'et inden jeg ringer til kundeservice Glad humørikon

Er godt klar over at jeg får byttet boksen, men det kunne jo være at det var mig som havde fået trykket på et eller andet hehe

Vh Vita

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Hvilket kabel har du mellem boksen og TV'et? HDMI?

Det kunne være det kabel der enten ikke sidder rigtigt, eller også er det ikke et godt kabel. Det kunne være en ide at skifte det. Mange fjernsyn har også flere indgange at forsøge med: HDMI1, HDMI2 osv. Du kunne prøve med en anden indgang. Hviss intet af ovenstående virker - så er det boksen. Der er du jo lidt heldig - for boksen er ikke din - så den får du så ombyttet Glad humørikon

Vh

Peter 

Jeg har det kabel som altid har siddet der og det har virket upåklageligt i de sidste 2 år. men prøver lige at skifte hdmi kablet til en anden indgang i tv'et inden jeg ringer til kundeservice Glad humørikon

Er godt klar over at jeg får byttet boksen, men det kunne jo være at det var mig som havde fået trykket på et eller andet hehe

Vh Vita

Det var boksen som der var noget galt med og har fået en ny Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)