Bla. har jeg en mobil, som er begyndt at skrænte lidt og har derfor overvejet at skifte den ud med en iPhone 5! Var så forbi min lokale TDC butik og fik af vide at den kunne jeg ikke købe med mit nuværende abonnement "Mobildata 500MB" og jeg minimum skulle skifte mit abonnement til "Mobilpakke 2 Timer/3 GB", hvis jeg ønskede at købe en iPhone 5 på TDC Rate.
Sagen er så bare det at jeg så får af vide, jeg jo bare efter 6 måneder kan skifte tilbage til mit "gamle" abonnement igen og så stadig betale iPhonen via TDC Rate. SÅ er det man som trofast kunde i mange år bliver lidt små sur, for så er systemet jo lidt grotesk, hvis man som kunde skal tvinges til et dyrere abonnement i 6 måneder for at købe over TDC Rate.
Indrømmet TDC skal jo tjene penge som så mange andre firmaer, men når man trodsalt har været trofast kunde i MANGE år, så synes jeg godt nok det er en lidt ringe service! Et eller andet sted så synes jeg bare at de kunne binde én igen i yderligere 6 måneder på sit nuværende abonnement og så havde man ellers adgang til de telefoner, man nu ønsker at kunne betale over TDC Rate.
Bedste svar af CJS81
Nå nu fik jeg snakket med dem igen i TDC butikken og blev klogere! Deres Rate system er blevet lavet om og det er ikke længere TDC man "låner" pengene ved, men Expressbank og derfor skal man i nogle tilfælde, hvis man har "Mobilpakken 500MB" skifte til "Mobilpakke " 2 timer/3GB" for at kunne betale over TDC Rate!
Se original