Svar

Trådløst signal virker ikke

Hej

Jeg har fået en homebox i forbindelse med opgradering til 20/2.

Når jeg sætter den til starter den fint, men efter ca. 10 min genstarter den, og så har den ikke det trådløse med. Når jeg så tænder for det trådløse på siden af boxen, begynder "lampen" at lyse, men der bliver ikke sendt signal ud (kan hverken se det på tlf. eller computer)

Jeg er nu på nr. 2 homebox, da tdc troede at det var boxen der var noget med. Det er der så også med den jeg har fået nu.

Er der en der ved hvordan dette kan løses?

Vh

Søren

icon

Bedste svar af droid 21 januar 2012, 22:59

Søren-m skrev:
Hej

Når jeg sætter den til starter den fint, men efter ca. 10 min genstarter den, og så har den ikke det trådløse med. Når jeg så tænder for det trådløse på siden af boxen, begynder "lampen" at lyse, men der bliver ikke sendt signal ud (kan hverken se det på tlf. eller computer)

Jeg er nu på nr. 2 homebox, da tdc troede at det var boxen der var noget med. Det er der så også med den jeg har fået nu.

Vh

Søren

Du skriver "Når jeg så tænder for det trådløse på siden af boxen".

På min homebox er det ikke muligt at slukke og tænde for det trådløse på en knap på siden af boksen, hvilken boks har du?

Mvh

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Det virker nærmest som om der ligger en erhvervs profil på din linie.

På erhvervslinier er det trådløse nemlig et tilvalg fra arbejdsgiveren. Er det et erhvervs eller et privat abb. ??

mvh

Jan

Omdømme 4
Badge +1
Søren-m skrev:
Hej

Vh

Søren

Du skriver "Når jeg så tænder for det trådløse på siden af boxen".

På min homebox er det ikke muligt at slukke og tænde for det trådløse på en knap på siden af boksen, hvilken boks har du?

Mvh

Hej Jan

Det er et erhvervsabb., så det skal jeg da lige undersøge på mandag - tak

Vh

Søren

Hej

Det er en sagemcom, jeg kan ikke se noget typenr.

Men jeg prøver lilge at chekke mit abb op, for som Jan skriv, så kan det være at jeg mangler et tilkøb

VH  Søren

Jeg har fået det ordnet Funktionen var ikke sat til hos TDC, det gjorde de, og nu virket det. Tak for svar. Vh Søren

Besvar