Trådløs router med simkort

Jeg har en laptop hvor der direkte kan sættes et simkort i, nu har min kone også fået en laptop, men der kan ikke sættes simkort i, er det muligt at købe en trådløs router, hvor jeg kan sætte mit simkort over i, og så komme på nettet med begge PC'er via WI-FI ?

Mvh

John.

7 Kommentarer

Omdømme 2
Huawei B593 er en router til simkort og med wifi

mvh

lha

Er det en TDC har, for dem jeg fandt, var fra alle mulige andre udbydere, og jeg er ikke sikker på at de så kan sættes op med et TDC simkort?

John

Omdømme 2
Hej

Du kan også købe router med wifi og usb indgang til dit TDC usb modem. Så bliver simkortet hvor det er Glad humørikon

F.eks. en TP-Link 3420 ver.2.0 kan bruges med et 4G modem.

mvh

lha

Omdømme 3
Som jeg ser det har Jofrei netop ikke noget USB modem, så det må da være interessant for ham med en router, hvori der kan sættes et simkort.

Jeg tror det yderligere kan interessere andre, da det nu er muligt at købe eksta simkort til sit mobilabonnement således at man kan dele sit abonnement mellem flere enheder.

Omdømme 2
Det er selvfølgelig rigtigt at der intet modem var omtalt i spørgsmålet.

Men så gælder svaret med Huawei routeren, som kan konfigureres til TDC, med mindre den er købt igennem 

en anden udbyder, der har simlåst den. 

Der er også andre modeller fra Huawei, nogle er begrænset i antallet af klienter.

Søg evt. på MiFi router

F.eks. 

Samsung GT-B380

Jeg har faktisk en WI-FI router til at sætte simkort i, den har jeg fået af min søn, som ikke bruger den mere, men det er en fra 3, og den har jeg opgivet at bruge, da den sikkert er simlås, derfor har jeg ikke omtalt den tidligere, regnede blot med at TDC havde noget lignende?

John.

Omdømme 2
Hvis den er fri af bindingsperiode bør du kunne få den låst op ved at henvende dig til 3.

lha

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P