Jeg har brug for lidt hjælp til installation af mit ekstra trådløst netværk.(jeg har TDC home trio, men bor i rækkehus og min indgang til TDC er i kælderen, så derfor er jeg nød til at have lidt mere dækning for at nå loftet)
Jeg bruger kvik installationen fra D-Link og når jeg så når til det emne som hedder INTERNETFORBINDELSESTYPE går jeg sukker kold.......
- PPPoE
- Statisk IP-adresse
- Dynamisk IP-adresse
- PPTP
- L2TP
Hilsen Skov
Bedste svar af skov66
Hej Thomas
Jeg har fået det til at virke.
Jeg har TDC box i kælderen, derefter har jeg kabel til en trådløs router til stuen(Netgear), derfra et kabel til en trådløs router på 1st sal(D-link), men på mystisk vis har en af mine børn leget med et lille kabel til Netgear så der var udgang på port1 og indgang på port 4 med samme kabel så jeg tror det har kortsluttet noget i routeren, men efter jeg fik taget kablet ud og lavet en reboot på D-linken hjalp det.
PS: jeg fandt ud af at de fleste privat kunder hos TDC har 2 dynamiske forbindelser.
Vi ses
Hilsen
Skov
Se original
Jeg har fået det til at virke.
Jeg har TDC box i kælderen, derefter har jeg kabel til en trådløs router til stuen(Netgear), derfra et kabel til en trådløs router på 1st sal(D-link), men på mystisk vis har en af mine børn leget med et lille kabel til Netgear så der var udgang på port1 og indgang på port 4 med samme kabel så jeg tror det har kortsluttet noget i routeren, men efter jeg fik taget kablet ud og lavet en reboot på D-linken hjalp det.
PS: jeg fandt ud af at de fleste privat kunder hos TDC har 2 dynamiske forbindelser.
Vi ses
Hilsen
Skov