Trådløs printer til Homebox

Jeg er lige skiftet til Homebox. Men min trådløse Epson printer får ikke forbindelse til den. Hvad gør jeg for at få forbindelse? På forhånd tak.

3 Kommentarer

Omdømme 5
Hej mrf

Det var godt, at du fik det til at virke Glad humørikon

Jeg har hørt om andre, som er stødt på lignende problemer, og årsagen plejer at ligge i printerens opsætning og ikke i HomeBoxen.

Mvh Stephen

Tak for hjælpen. Jeg fandt en løsning ved Epson. Der er et program man kan downloade som hedder net config. Der kan man rette koder i printerens opsætning. Det hjalp.

Omdømme 5
Hej mrf

Det er svært at sige, hvor problemet ligger, så det nemmeste vil nok være at starte med at "resette" printeren til fabriksindstillingerne og så prøve at installere den i henhold til installationsvejledningen, som om den var ny.

Det er muligt, at din printers trådløse netværkskort ikke kan håndtere HomeBoxens standardindstillinger for "Netværks godkendelse" og "Kryptering". I så fald skal du ændre disse indstillinger (fx til hhv. WPA og TKIP) under Trådløs/SSID1 i HomeBoxens menu.

Kan du tilslutte printeren til HomeBoxen via et netværkskabel og få printeren til at fungere?

Mvh Stephen

Besvar