Stor hilsen
Allan
Bedste svar af Patrick11
Hej pon10, lucky, SeaLion og Neonus
Det er korrekt.
Jeg beklager, at I har haft en træls oplevelse.
Torsdagsfilmen skulle gerne være en god måde, at få et afbræk med familien på.
Nogen af vores kunder har oplevet, at de ikke har fået deres "Torsdagsfilm" i 24 timer, som Neonus ganske
rigtigt skriver de bør have.
Når det er en periodisk fejl, som kun er ved enkelte kunder, kan det være meget svært at finde ud af, hvad
problemet er.
Nu er fejlen lokaliseret og vi arbejder på højtryk for at rette fejlen, således at når I lejer HomeTrio
Torsdagsfilmen på torsdag, så vil den film I lejer være på jeres filmhylde i 24 timer, fra det tidspunkt filmen
bliver lejet på.
Også selv om det så er fredag.
Jeg takker fordi I har gjort os opmærksom på dette, så vi har kunne rette det, for de få kunder det har ramt.
Hilsen
Patrick
Se original
Det er korrekt.
Jeg beklager, at I har haft en træls oplevelse.
Torsdagsfilmen skulle gerne være en god måde, at få et afbræk med familien på.
Nogen af vores kunder har oplevet, at de ikke har fået deres "Torsdagsfilm" i 24 timer, som Neonus ganske
rigtigt skriver de bør have.
Når det er en periodisk fejl, som kun er ved enkelte kunder, kan det være meget svært at finde ud af, hvad
problemet er.
Nu er fejlen lokaliseret og vi arbejder på højtryk for at rette fejlen, således at når I lejer HomeTrio
Torsdagsfilmen på torsdag, så vil den film I lejer være på jeres filmhylde i 24 timer, fra det tidspunkt filmen
bliver lejet på.
Også selv om det så er fredag.
Jeg takker fordi I har gjort os opmærksom på dette, så vi har kunne rette det, for de få kunder det har ramt.
Hilsen
Patrick