Svar

Torsdags film

• 0 kommentarer
Hejsa..

Jeg synes ikke lige jeg kan finde torsdags film nogle steder under TDC film menuen?.. Er det en fejl eller kigger jeg et forkert sted?

Vh.

Michael

icon

Bedste svar af GTH 7 januar 2011, 10:00

Hej vega

Tak for dit indlæg på TDC Forum. "Torsdagsfilm" var et specialtilbud i perioden fra 16/9 og året ud. Så kategorien "Torsdagsfilm" er desværre ikke tilgængelig på TDC Film længere.

Mvh. Gitte

Se original

10 Kommentarer

skal siges jeg har prøvet at genstarte systemet uden held.

Overrasket humørikonhej jeg kan heller ikke finde det/ er nok afskaffet for at de kan tjene flere penge!!!!

Hej 

Vi oplever det samme. Faktisk plejer TDC også at reklamere for Torsdag film på deres hjemme side, det gør de heller ikke mere.

Omdømme 3
Hej vega

Tak for dit indlæg på TDC Forum. "Torsdagsfilm" var et specialtilbud i perioden fra 16/9 og året ud. Så kategorien "Torsdagsfilm" er desværre ikke tilgængelig på TDC Film længere.

Mvh. Gitte

Øv øv øv siger vi bare her i huset.....det var noget af ugens højdepunkt......

Det var egentlig en af grundene til at vi fik boksen.....

Måske man føler sig lidt snydt;O(

Omdømme 3
Hej vhj

Det er selvfølgelig ærgerligt hvis du har haft torsdagsfilm som grund til at få TDC Tv. Men jeg synes nu ikke der er grund til at føle sig snydt. Torsdagsfilm har aldrig været annonceret som en permanent ordning. Oprindeligt skulle det kun have kørt til 2. december - men blev forlænget året ud.

Se feks. artiklen her http://netnyt.tdc.dk/publish.php?id=25938

Mvh. Gitte

vi vel have torsdags film tilbage

Trist kvinde ja ja på den anden side har i vel ikke gjort det for jeres blå øjne skyldRobot med tunge

Håber det kommer igen... for syntes det var en kanon ordning Glad humørikon

Og havde faktisk ik læste artiklen om det, men bare set annoncen på tdconline/ film i et andet ærinde... så vidste ikke at det var en begrænset ordning!! Den del var ikke særlig tydeliggjort....Trist humørikon

Men krydser for det kommer igen... Glad humørikon

Jeg har valgt Hometrio og fik også muligheden for at se torsdagsfilm til 1 kr en gang. Nu kan jeg ikke finde dem.

Kunne man ikke meddele kunderne når I ændrer på jeres udvalg af tilbud til kunderne. Det er kun ca. 14 dage siden jeg bestilte en film til 1 kr.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)