Tomme cover filer fra Play

Efter download og udpakning af albums, kan jeg ikke åbne cover filerne. Jeg får at vide, at filen er tom, så nu kan jeg ikke genkende albums ved at coveret vises på den mappe jeg gemmer musikken i.

Hvordan løser jeg problemet?

Hilsen Kim

(bruger windows 7)

7 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Hvis du ligger muskikken i mappen Musik (du kan finde den i start menuen, under c:Bruger"dit bruger navn"Musik eller i mappen bibloteker.)

så viser den album på den musik du ligger i de forskellige mapper

65i0AC0283FE24471C7

Windows henter selv album billeder, og ligger dem også så du kan se dem på selve musik filen.

67iFBAFB7DC8E6D164F

Håber det kan hjælpe dig.

Desværre - jeg har lagt min musik i mappen musik uden at nogen billeder viser sig (uanset hvilke indstillinger jeg har prøvet).

Helst vil jeg organisere min musik i malfabetiske undermapper og ikke "hulter til bulter" i musik mappen.

Andre forslag/løsninger? 

Hilsen

Kim

Omdømme 5
Det var ærvligt.

ja, som du kan se virker det her.

lige et tip hvis du vælger soter efter knappen kan du vælge at den skal sotere efter album og så ligger den selv musikken i mapper der passer efter album, eller faktisk er det ikke mapper den virser dem bare som om de var i mapper. men det skal så være i Bibloteket musik(den du finder i start menuen, eller i mappen bibloteker).

Omdømme 3
Hej Kim

Er det alle covers du oplever problemer med, eller kun nogle enkelte?

Min umiddelbare tanke er at der er fejl i coveret, så skriv gerne hvad det er du har hentet, så vil jeg undersøge om coveret er i orden.

Hvis du højreklikker på coveret, og vælger egenskaber, burde du kunne se hvor meget det fylder, og fylder det kun ganske få kilobytes, kunne det tyde på en fejl.

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg oplever ogse at cover filen er tom ... det startede i onsdags .. har ellers altid virket at omdøbe filen til folder men det gør det ikke mere.  Man kan højreklikke på coveret på hjemmesiden og tryk gem billede som ... derefter kan man omdøbe billedet til folder og lægge det ind i den plade man lige har downloadet

Omdømme 3
Nu er det også lykkedes mig at hente de tomme cover-filer, jeg kan se at de står til at fylde 0kb, så der må være opstået en fejl i systemet.

Jeg får det fejlmeldt, så vi kan få det rettet.

Jeg tør dog ikke give en tidshorisont her og nu, men jeg vender tilbage, når jeg ved noget mere.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 4
Denne fejl er nu rettet. Tak for tålmodigheden.

God aften

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)