Tilkøb af ekstra data

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hvordan tilkøber jeg ekstra data til mit mobilt internet abonnement?
(Der er efterhånden for meget overflødig pjattet info på Yousee' s hjemmeside og for lidt praktisk info)

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du skal ind på Mit YouSee Mobil, der er ikke spor pjat, men mulighed for ekstra data.
Tak, der starter man sikkert!!, men jeg søger henvisning til hvor man "videre" i menuerne man kan taste ekstra data på sit mobile bredbånd, og hvad prisen er.
Omdømme 7
Badge +7
Når du er inde på forsiden i Mit YouSee Mobil, så står der "Tilvalg, du kan tilmelde".
Lettere kan det vel ikke være?
Husk, at det ikke er Mit YouSee, men Mit YouSee Mobil. Adgangen er mobilnr. og kode.
Jeg sidder i mit sommerhus hvor der er mobilt bredbånd med 20 GB data - nu er der ikke mere data før den første. Kan det ikke lade sig gøre at købe mere data (Eks 5 eller 10 GB) således, at jeg har til de næste 5 dage? Jeg skal ikke købe en stor portion eller ændre på mit abonnement. Kan det ikke lade sig gøre eller er jeg nødsaget til at køre hjem - der har jeg stofa😉.
Omdømme 7
Badge +6
Hvor meget er det tilbage på dit Mobil abonement.? Det kunne så være en lappeløsning de få dage.?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg misforstod dit spørgsmål, men der er da ikke noget overflødigt, men jeg tror ikke du kan købe ekstra uden at skifte til en større pakke. Hvis det er muligt, kan du prøve det, som Radiomanden skriver.
Tak for jeres svar - der er 0 GB tilbage så jeg må vende snuden hjem.
Omdømme 7
Badge +6
Det må da bruges rigtig meget hvis begge abonementer er på 0.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)