Svar

Tilkobling af dvd-afspiller til ISB2231

Badge
Hej 

Da min digitalmodtager ( Kiss ) er stået af, har jeg i fredags fået en ny digitalmodtager ( ISB2231 ).

Hidtil har jeg kunne koble min dvd-afspiller til min Kiss digitalmodtager, da den har to scartudgange, men det har ISB2231 ikke. 

Har nogen i FORUM en ide til hvordan jeg kan koble dvd-afspilleren til ISB2231. Dvd-afspilleren er af mærket Phillips med 1 HDMI udgang og 1 Scartudgang og mit tv har desværre kun 1 scartud/indgang.

Håber nogen kan hjælpe.

icon

Bedste svar af Ryttergaard 15 november 2012, 20:54

Hej Alex

Jeg må nok vente til jeg får et tv med HDMI stik. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Hej Ryttergaard

Har dit fjernsyn HDMI så prøv at tilslut den ene enhed denne vej.

Eller du kan måske løde problemet med en scartbox  ?

venlig hilsen

Jørgen

Omdømme 3
Hej,

ISB2231 digitalmodtageren er vores nyeste model, og modsat vores ældre modeller, indeholder den ikke en SCART ud/ind indgang, da vi så kunne gøre modellen mindre og mere lydløs. SCART muligheden blev desuden sjældent brugt.

Hvis jeg forstår dig korrekt, har dit TV kun én SCART indgang, hvilket gør det ufordelagtigt for din løsning, med en af de nyere bokse, hvis du samtidig skal have en DVD afspiller tilsluttet.

Hvis du er interesseret i at skifte til en ældre boks, er du velkommen til at sende mig en privat besked med dine TDC informationer, så skal jeg nok få undersøgt om det er muligt at sende dig sådan en.

Hilsen Alex

Badge
Hej Alex

Jeg må nok vente til jeg får et tv med HDMI stik. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)