Til os med HOMEDUO.


Jeg er træt af at jeg ikke kan skifte min NAT Type og slukke for DMZ på grund at jeg har den boks der hører til HOMEDUO. Hvad skal jeg gøre ved det?

 

Vil TDC have at man skal bestille et nyt abonnement for at få lov til at skife nogle af de vigtigste instillinger. Jeg har problemer med at gå spille online i vidse spil Pga jeg ikke kan skifte min NAT Type eller slukke for DMZ. Jeg oplever drastiske fald i min 10 Mb internet. Fra 9650 Kb til 870 Kb bare som et eksempel når jeg tager hastigheds testen.

 

Hvad skal man gøre ved det problem? Som jeg ser det kan jeg jo ikke gøre noget ved det når jeg har fået en TDC Boks der ikke understøtter de instillinger.

 

MvH. Nicklas Hallen

1 Kommentar

Jeg er lige gået fra HomeTrio til HomeDuo. Mit internet virker, men min telefon virker ikke. Lampen for telefon på modem lyser.

Er der een, som kan hjælpe.

mkp70

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)