Til alle med spørgsmål om/eller problemer med Mit TDC TV



Vis første besked

60 Kommentarer

Vi har TDC plus abonnement og har et af de gamle fjernbetjeninger. Der sker ikke noget som helst, når man trykker på den blå knap.

Har haft slukket for både boksen og modemet.

Mvh. Rita

vores tvboks genstarter når vi klikker på homedisk..

Omdømme 4
Badge
Hej batman.

Lige der - ang. homedisk, må jeg desværre melde pas (da jeg ikke har min i brug endnu), men mon ikke, der skulle være andre, som kan hjælpe dig der.

TDC og/eller andre med bedre svar til dig, kigger nok forbi. ellers prøv at kontakte Hotline på 80 80 80 47.

Mvh

MacGyver

Omdømme 4
Badge
Hej Rita.

Det lyder ikke spændende, slet ikke, når du også har prøvet sluk/tænd. Hvis ikke, der sker de store forandringer snarest, synes jeg, at du skal prøve at kontakte Hotline på 80 80 80 47, og se, om de kan hjælpe dig med dette. 

Mvh

MacGyver

Tak for dit svar.

Jeg vil lige se tiden an nogle dage og så ellers ringe på det nummer, du har opgivet.

Mvh. Rita

Tak for svar... Glad humørikon Har kopieret det ind i den anden tråd også Glad humørikon

Omdømme 4
Vigtigt! TDC Play på TV boxen: Har du et login til TDC til mail eller lign, men har du aldrig brugt TDC Play skal du logge dig ind på tdcplay.dk og klikke på linket i loginboksen - 'Få TDC Play på dit login'. Du vil automatisk blive genkendt som TDC Play bruger og dit TV vil nu kunne afspille musikken.
Vi arbejder på at få løst denne fejl så du bliver genkendt som kunde automatisk - men kan se at der er flere der har meldt denne fejl tilbage. God fornøjelse

Det virker fortsat ikke hos mig, selvom jeg har været logget ind på tdcplay.dk.

Systemet genstarter hver gang alligevel.

det samme her, når jeg prøver homedisk.

Har oprettet et Play log ind, og har nu også oprettet en playliste. Har derefter haft boksen og modemet slukket endnu engang, men det virker stadigvæk ikke.

Mvh. Rita

Omdømme 4
@Rita: Hvor starter fejlen? Kommer der en fejlmeddelelse op?

DBH

C

hej. har også samme problem, har genstartet systemet et par gange, men uden held

Hej 

er der nogen der ved hvordan jeg slipper af med:

Page Load Error

Code:0

Description:Failed til load resource...

(jeg har længe været oprettet og flittigt brugt tdc play)

på forhånd tak.

RING TIL TDC HOTLINE SÅ KAN DE HJÆLPE DIG

Nej der kommer ingen fejlmeldinger.

Når jeg trykker på den blå knap, kan jeg se et enkelt grønt blink på forsiden af boksen under IR.

Mvh. Rita

Omdømme 3
Jeg ved ikke, om vores problem relaterer sig direkte til Mit TDC Tv, men de sidste dage sker det mange gange, at vores optagelser af planlagte serier bliver afkortede. F.eks bilprogrammet "En ordentlig overhaling". Ved de sidste 4 optagelser var en enkelt blevet afsluttet efter 2 minutters optagelse, andre efter 10 minutter, men de fleste slutter 5-10 minutter før slutningen af en udsendelse.

Dette gælder også andre serieoptagelser fra andre kanaler på andre tidspunkter - så det er lidt tilfældigt og gør faktisk, at vi ikke får valuta for vores Plus abonnement, da optagefunktionen ikke fungerer tilfredsstillende.

Vores tanke er selvfølgelig, om softwaren til Mit TDC Tv måske optager for meget "plads" og dermed forringer funtionen på andre tjenester. Det er set før hos os, da Canal Digital opgraderede deres boks med nye funktioner på bekostning af eksisterende funktioner, som dermed udgik.

Omdømme 4
Badge
Hej Kimbr

Prøv at slette dine programmerede optagelser og programmer dem igen. Det du oplever kan være en følgefejl af de problemer der var en gang i sidste uge med manglende data i EPG (TV Guide)

Mvh. Gitte

Omdømme 3
Tak, Gitte, for dit råd.

Jeg har netop fået slettet og genprogrammeret mine serieoptagelser.

Ydermere talte jeg med Hotline i dag, som anbefalede tillige, at genstarte Homeboxen ved at slukke den 3 gange, hvorved nogle tandhjul optræder på skærmen, og boxen opdateres.

Teknikeren fortalte mig, at vi skulle holde øje med opagelserne de næste par dage, ellers ville han fejlmelde den, hvis ikke den virkede.

Som en god service sendte han mig en mail, som jeg kunne besvare ved en eventuel fortsættelse af problemet og dermed undgå at sidde i kø i telefonen. Fin service :D

Efter Mit TDC er gået i luften har jeg ofte problemer med vores 2 ekstra-bokse.

Billedet pixelerer og signalet bliver ofte afbrudt. Er der andre der har oplevet dette??

Det virker mest af alt som om, at der ikke er den nødvendige kapacitet til, at trække ekstra.. Jeg har forsøgt, at slukke for den ene boks, men desværre uden resultat.

En af dagene vil jeg teste hastigheden på forbindelserne til boksene, når problemet opstår.

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har lignende erfaringer. 

Hej

Vi har nu 2 gange prøvet at se film fra 100 gratis film - og ca. et kvarter til 20 minutter før filmen skulle være slut blev filmen afbrudt pga. tekniske fejl!!! 

Er der ikke andre der har haft disse problemer???

Det er "lidt" surt at have set en stor del af en spændende film og så ikke få slutningen med og man har egentlig heller ikke lyst til at prøve igen hvis det er en fejl som gentages jævnligt.

mvh Ulla

det samme her. lukket ned 3 gange. øv øv øv

Omdømme 3
En hurtig tilbagemelding på vores problemer med afkortede serieoptagelser (får ikke slutningen med):

TDC Hotline kombineret med råd fra Gitte (TDC) har således afhjulpet problemet. Vi har checket de sidste par dages optagelser og de afsluttes efter foreskrifterne.

Tak til Jer begge.

PS: Vi oplever heldigvis ikke, at film på "100 gratis film" ikke vises i deres fulde længde grundet teknisk fejl. Måske en genopstart (3 x sluk for boksen) beskrevet i mit tidligere indlæg i tråden vil kunne afhjælpe problemet.

Hej, når jeg trykker på den blå knap får jeg denne fejl på. TV2resourceLoadException; failed to load resource Webexception: could not establish secure channel for ssl tls. IOexception: Authentication failed because the remote party has closed the transportstream.

Hvad kan jeg gøre for at komme videre

Hej alle. Jeg ringede til hotline, og i løbet af 10 min. var problemet løst. Super support fra TDC.

Vi har to bokse i vores hjem, men det er kun den ene, der kan anvende Mit TDC TV. På den nyeste af boksene får vi en fejlmelding, når vi trykker på den blå knap. Kan det løses eller skal vi have det fejlmeldt?

Besvar