Testere søges på facebook til Huawei Mate 9 Pro

Opretter lige denne tråd da jeg lige har set en tråd på Facebook.
https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/1189463781135512

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Maja bemærk venligst, at du skriver i arkivet, som ikke er beregnet til nye indlæg.
Omdømme 7
Badge +6
Derudover er det for gammelt, og ikke længere aktuelt. Vi er jo i December nu, ikke November.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Derudover er det for gammelt, og ikke længere aktuelt. Vi er jo i December nu, ikke November.

Maja skrev sit indlæggor 38 dage siden. Det var mere for at fortælle, at nye indlæg ikke hører hjemme i et arkiv.
joern skrev:

Maja bemærk venligst, at du skriver i arkivet, som ikke er beregnet til nye indlæg.

Jørn, du skriver, at jeg ikke må oprette tråde i arkivet??? Det gjorde jeg altså heller ikke
En forklaring fra mig:
Jeg oprettede opslaget i en kategori i sidste måned, (kan ikke huske hvilken) da det var aktuelt. Da det var gået en måned skrev jeg til forum teamet om de ikke ville flytte det til arkivet, da det ikke længere var/er aktuelt.
Forum teamet flyttede det herefter til arkivet.
og så er den ged vist barberet :D
Omdømme 7
Badge +7
majah skrev:

joern skrev:

Jørn, du skriver, at jeg ikke må oprette tråde i arkivet??? Det gjorde jeg altså heller ikke
En forklaring fra mig:
Jeg oprettede opslaget i en kategori i sidste måned, (kan ikke huske hvilken) da det var aktuelt. Da det var gået en måned skrev jeg til forum teamet om de ikke ville flytte det til arkivet, da det ikke længere var/er aktuelt.
Forum teamet flyttede det herefter til arkivet.
og så er den ged vist barberet :D

Enig, men så er det teamet, der er problemet. Når der kommer et nyt indlæg i en tråd, kommer det til at stå som et nyt og ulæst indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)