telefonnr:1208???

vi er en hustand på 2 voksne og 4 børn.

vi har abb. allesammen hos tdc et såkaldt TDC duet extra family, på børnenes tlf. har der nu i 2 mdr. været enkelte sms sendt til 1208 som koster 70 kr stykket, og på regning specifikation kan vi se at det drejer sig om tidspunkter hvor vi med 100% sikkerhed ved at børnene ikke har haft telefonerne.

det skal lige siges at børnene er under 10 år og derofr ikke har lov at ha tlf. døgnets 24 timer, derfor ved vi at de ikke har haft dem på de tidspunkter.

vi har prøvet at kontakte TDC men uden hjælp, de hentyder bare til at det kun kan være sms sendt fra vores egne tlf, og de ikke kan se hvad 1208 er for noget andet end at det er indholdstakseret sms.

vi kan intet gøre og konsekvensen blir nu at vi opsiger 5 mobil abb. hos tdc.

ærgeligt men sån ligger landet, der er andre fisk i søen, har ellers været trofast TDC sponsor på mobil, tv, internet i 15 år.

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej kylipiro

Jeg vil ikke blande mig i jeres opsigelse, men jeg syntes I skal have en forklaring.

Så jeg har sendt denne tråd videre og håber der kommer svar senest lige på den anden side af weekenden. Med lidt held - før.

Hvis vi får brug for ekstra info, sender jeg en PM (Privat Medelelse) til dig, hvor jeg beskriver hvad mere jeg skal bruge for at komme til bunds i dette.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P