Telefonfis/chikane

Hej

Man kan taste et eller andet, så man står som ukendt, når man ringer op til nogen.

Er der overhovedet nogle metoder der gør det muligt at få disse numre oplyst. Jeg kan sagtens tåle noget sjovt, men træls når det er ofte.

(Jeg er lærer, og jeg ved, det er mine elever)

Mv

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej  JN-gnaven

Jeg har desværre ikke en tryllekur, men jeg vil bede dig om at læse hele denne tråd. Til sidst i tråden står der en mulig metode, men ved ikke om det virker. Hvis du prøver, må du meget gerne give en tilbagemelding..

/t5/Telefoni-og-mobil/chikane/m-p/2892#M5374

Omdømme 4
Hej JN-gnaven

Jamen, Maja har fuldstændig ret. Du er nød til at ringe til politiet.

Nu skulle det jo nok ikke komme fra mig. Men kan da huske dig på, at din telefon kan omstilles. 

Jeg kan huske jeg engang hørte om en, som omstillede til Politiet. Det havde hjulpet øjeblikkeligt. Efter det var diskutteret lidt, med den "flinke" politimand i den anden ende, som vist nok blev lidt bøs og vred...

I øvrigt kan man vel "undskylde" sig med, hvis man selv får bøvl, at det var for at få fred. Ellers må du være endnu mere fantasifuld om, hvor der kan omstilles til. Hvis du er lærer på en efterskole, er elevgangen nok et meget godt bud?

Bare husk: DU betaler fra din telefon og dertil, hvor du omstiller til!

Go' fantasi, øh, jagt

Jeg kan godt forstå, at der er mennesker, der af en eller anden grund, skal have hemmeligt nummer.

Men lidt fjollet at man kan taste en kode og så er man beskyttet, og har frit lejde til at chikanere løs, uden at det er muligt at gøre noget i den anden ende. De er jo ikke mennesker som har behov for at være hemmelige.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)