Telefonen går hurtigt over på voicemail. | YouSee Community
Svar

Telefonen går hurtigt over på voicemail.

Hej.

Vi har gentagende gange oplevet at vores telefon går over på voicemail stort set lige så snart den har ringet en gang. Er det noget man kan gøre noget ved eller indstille den til ikke at gøre, så den ringer i længere tid?

Mvh Lars.

icon

Bedste svar af ibay 7 september 2010, 08:01

Hej.

Jeg vil forsøge at råde dig omkring hvordan man går ind og stiller sin voicemail. Gå ind på selvbetjeningssiden på tdconline og log on med sin adgangskode . Der klikker du på telefoni tlf. Når du er der klik på indstil voicemail. Der kan du sætte sekunder på hvornår svareren går i gang. Husk at klikke gem instilling. Man kan også hvis man har en mobiltlf. viderestille til sit mobilnr. Jeg synes det er rigtig smart, for mange mennesker gider ikke snakke med en telefonsvarer og smækker bare røret på. Men hvis man har nummerviser kan man jo ringe tilbage. Det er mit råd.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 6
Hej.

Jeg ved ikke hvordan du laver det om.

men jeg ville slå voicemail fra, idet at der er så mange måder at kontakte folk på i dag. så isted for voicemail ville jeg få folk til at smide en SMS

Badge
Hej.

Jeg vil forsøge at råde dig omkring hvordan man går ind og stiller sin voicemail. Gå ind på selvbetjeningssiden på tdconline og log on med sin adgangskode . Der klikker du på telefoni tlf. Når du er der klik på indstil voicemail. Der kan du sætte sekunder på hvornår svareren går i gang. Husk at klikke gem instilling. Man kan også hvis man har en mobiltlf. viderestille til sit mobilnr. Jeg synes det er rigtig smart, for mange mennesker gider ikke snakke med en telefonsvarer og smækker bare røret på. Men hvis man har nummerviser kan man jo ringe tilbage. Det er mit råd.

Tak

- Lars

hej

Jeg har samme problem -går over i vicemail efter 2 ringinger, har læst løsningen, men jeg kan ikke finde frem tilm telefoni, telf. indstil voicemail. Oplys venligs fremgangsmåden trin for trin.

Tak

B.Klüver

Jeg har samme problem - men jeg kan ikke under selvbetjening, telefoni tlf. - finde det der hedder Indstil voicemail. Findes ikke i mit TDC system.

Jeg har sourgt TDC-butikken og de har også prøvet, men forgæved, de har nu spurgt nogle teknikere, men der er nu gået 2 mdr. og staidg ingen løsning. Vores telf. ringer 2 gange, det kan vi ikke nå at tage.

Så justering af voicemailen ønskes i høj grad.

Mvh

Birgitta Klüver

Besvar