Svar

telefon og internet on/off siden i hvert fald fredag aften

Hvad gør man når ens telefon og internet er on/off mange gange i hvert fald siden fredag aften. Og ingen der tager telefon ved tdc [i] . Jeg har kigget om der er fejl i Stenstrup området, men kan intet se. Naboen har de samme problemer. Drøn irriterende. Men jeg må vel vente til på mandag for at kunne tale med nogen ved tdc og så håbe på at jeg kan få en forklaring samt afklaring af problemet.

Andre der har problemer?

icon

Bedste svar af Dk_Dude 18 september 2011, 13:25

Fejlmeld det på 80808047 inden kl.16 i weekenden, med lidt hed kan de afhjælpe problemerne, uden at skulle ha' en kørende teknikker på.

De har fået liv i mit døde internet og telefon i dag, selvom det kører på nedsat hastighed, så er det jo bedre end ingenting frem til en kørende teknikker får kigget på det mandag eller tirsdag.

Kim

Se original

2 Kommentarer

Fejlmeld det på 80808047 inden kl.16 i weekenden, med lidt hed kan de afhjælpe problemerne, uden at skulle ha' en kørende teknikker på.

De har fået liv i mit døde internet og telefon i dag, selvom det kører på nedsat hastighed, så er det jo bedre end ingenting frem til en kørende teknikker får kigget på det mandag eller tirsdag.

Kim

Tak, havde ikke lige tlf nr og kunne ikke finde det på nettet da det ikke virkede. Men vil skrive det ned. Og kunne ikke lige finde det i telefonbogen. Kattens så afhængig man bliver af nettet.

Anette

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P