Tekster på TCM

Omdømme 1
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Hej, jeg har gennem længere tid kun haft den nederste tekstlinie på TCM, er det kun mig (og hvad kan jeg så gøre ?) eller er det en generel fejl +. Mvh. BOH

6 Kommentarer

Omdømme 3
Hej boh

Det er en fejl at der kun er 1 tekstlinie på TCM. Det er videremeldt og bliver rettet hurtigst muligt.

Mvh. Gitte

Omdømme 3
Så er der igen fuld undertekst på TCM.

Mvh. Gitte

Omdømme 3
For vores vedkommende er teksten for tiden manglende i perioder à 1 til 2 minutter, hvorefter teksten atter kommer igen, for så at forsvinde igen (og det skyldes selvfølgelig ikke, at skuespillerne holder en pause med snakkeriet :D).

Ellers oplever vi for tiden, at den ene tekstlinie mangler gennem flere dage efterhånden. At vi så læser i tråden, at det skulle virke igen, gælder desværre ikke hos os.

Omdømme 1
Hej Kim, det samme gælder her, teksten er væk et par sætninger, kommer så igen og mangler igen, utroligt irriterende på trods af at der skulle være opdateret ifølge Gitte fra TDC. Det kan gå når det er engelsk eller tysk tale men når det foregår på urdu eller hindi, så er jeg godtnok helt lost. Mvh. BOH

Omdømme 3
Kan se I skriver at der er problemer med teksterne på TCM igen. Det er desværre ikke første (og nok heller ikke sidste) gang, vi har bøvl med teksterne på den kanal. Det blev fixet den anden dag jvf. mit indlæg længere oppe. Men hvis der stadig er problemer skal vi selvfølgelig have kigget på det igen.

Jeg er vil selvfølgelig tage fat i det når jeg kommer på arbejde igen - men det er først på mandag.
Alternativt kan I også fejlmelde det via vores Hotline.

Mvh. Gitte

En meget gammel tråd, men jeg oplever problemet nu... Jeg ser kun tcm på web-tv, men det er lidt irriterende at det ikke virker.

/johan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P