TDC Web tv iPhone eller iPad dårligt

Jeg ved godt at de siger det er i beta,
Men skal vi betale for beta, også fuld pris?

Jeg blev glad da jeg fik at vide at jeg kunne få det jeg hade brug for .
Og fik det næsten. Jeg installer appen

Og ville se par film men Anja og Viktor går lyden op og ned og der er grønne ting hen over skærmen og der hoppe i filmen

Jeg synes ikke det er ok nå vi skal betale for det .. Netflx og viaplay køre perfekt med film . Kun prøvet dem i en måned ?

Ud over det bruger jeg iPad iPad mini og iPhone og på min iPad har jeg TV2 men på min iPad mini hr jeg ikke TV2 og Zulu inde under live tv ... Jeg forstå det ikke ....

Har TDC kompetence og expertise til at få det til at virke eller skal vi venter lang tid "at være i beta"

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Anitha1,

Det korte svar er, ja, man betaler stadig fuld pris. Alternativet er at vi ikke lancerer en beta, og så kan folk ikke hjælpe med at teste app'en. Så ville vi lancere en app som vi kun kunne teste "in house", og lur mig om ikke alle vores kunder alligevel ville finde fejl som vi ikke kunne finde.

Det er nemlig fordelen ved en beta. Vi kan umuligt tjekke app'en på alle mobiler, smartphones og tablets, og selvom vi havde hver og en enhed, så ville man ikke kunne syreteste app'en på alle disse enheder på samme måde som vores kunder kan når de tæsker igennem funktionerne.

Der bliver gjort meget for at rette op på de fejl der er i app'en og det nye Play univers. Men selv efter vi går ud af beta, så slipper vi nok aldrig for at jagte fejl - det ville hvert fald være overraskende.

Hvad angår de problemer du oplever, så er det interessant at høre om det kun er Anja og Viktor film der pixelerer, eller om det er alle film. Hvis det kun er en eller enkelte film, så er det her fejlen ligger, og ikke på selve tjenesten.

Det er flere film ... Trist humørikon det er lidt øv men tak for svar håbe i fixet det Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)