TDC Web-TV

Hej.

Jeg har lige fået installeret mit TDC Home Trio.

Det fungere fint bortset fra; da jeg prøver at gå ind på Web-TV.

Jeg logger selvfølgelig ind med mit TDC login først og så går jeg dernæst ind under Web-TV og logger ind med Fastnet nummer og Kontonummer under Bredbåndstjekket. Men så..

Jeg får en fejl der lyder

"Installér TDC HomeDisk

Registreringen af HomeDisk på dit TDC Login mislykkedes".

Skal man have en HomeDisk for at benytte sig af Web-TV. For det regnede jeg da ikke med.

Hjælp! [i]

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Patrick80

Jeg kan se at du har tilmeldt dig TDC Play, på et andet brugernavn end det du var logget ind med, da du skrev dette indlæg.

Da det kun er muligt at oprette tjenester som Play, WebTV, Webdisk osv. på et og samme brugernavn, får du en fejl, når du forsøger at tilmelde flere af disse tjenester, på forskellige brugernavne.

Fejlen lyder dog lidt besynderlig, da du ikke skal have TDC HomeDisk, for at benytte WebTV.

Jeg sender dig brugernavnet der er tilmeldt Play, sammen med et nyt password.

Hvis du ikke ønsker at benytte det brugernavn jeg sender dig, skal jeg bede dig kontakte TDC Hotline, for at få det nulstillet, så du kan tilmelde dig WebTV osv. på det nye brugernavn.

Kontakt TDC:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 3
Bare til info.

Jeg fik installeret Home trio for et par uger siden og oplevede det samme/fik samme fejlmeddelelse

"Installér TDC HomeDisk

Registreringen af HomeDisk på dit TDC Login mislykkedes".

Det kan være TDC skal kigge lidt på deres scripts Humørikon med tunge

Omdømme 3
Hej jeps-92

Hvis du, eller en anden, stadig render på denne fejl, så post gerne et screenshot, hvor man også kan se adressen på siden (husk at lave det som jpg og ikke bmp, da bmp fylder for meget).

Det er nemlig ikke lykkedes mig at genskabe en fejl, med den ordlyd.

Men jeg hører lige, om den ordlyd med HomeDisk, siger nogen noget herinde, for det virker ikke helt heldigt Glad humørikon

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)