TDC= ufattelig service

Pr 1-7 blev jeg oprettet som Home-Trio kunde. Bl.a. skulle der fjernsyn på vores teenageres værelser så vi voksne kan se noget vi selv har lyst til i stuen. Her d. 27-9 er det endnu ikke lykkedes efter utallige henvendelser og endnu flere løfter om snarlig levering af de nødvendige ting til multiroom fjernsyn. Er der slet ingen i TDC der ved hvad de leverer og hvad der mangler?? Kender TDC's medarbejdere ikke deres egne produkter, ved de ikke hvad der skal til, har de ikke en chef eller supervisor de kan henvende sig til, eller er de bange for at vise dårlig performance og lader man så bare kundens henvendelse forsvinde ud i ingenting??? Hvor almindeligt er det og hvor mange andre oplever TDC på samme måde som jeg og min familie.

1 Kommentar

Nej desværre er vi også en af de kunder ved TDC som oplever det som du har oplevet inden.

Man ringer ind forklarer problemet o g ud falder forbindelsen, så ringer man op igen sidder måske 20 min i venteposition for forbindelse starter forfra med at forklare hva problemet er så er forbindelsen væk igen og det kan man opleve 5-8 gange hver gang man har et spørgsmål.

En af de sædvanlige svar er vi ringer tilbage når de har fundet en løsning men man hører aldrig fra dem igen

har på fornemmelse at de er bange for telefonen.

Så vælger man et TDC produkt skal man have en go aftale med sin arbejdsgiver om at man sådan ca. skal have tid til at snakke med TDC mindst 4-6 timer om ugen ved ikke om det kan lade sig gøre på nogen arbejdspladser og få den ordning men jeg tvivler for tror ikke når tdc medarbejder har telia som udbyder at deres chef er indforstået med det jeg er heldigvis sygemeldt i den her periode har nok siden April måned snakket med mere end 100 forskellige med arbejder i mindst 60 timer sammenlagt fået 10 mailadresser hvor jeg har kunnet skrive mine problemer til men har til dato ikke fået nogen svar fra nogen af dem.

Det hele startede med at vi gik i butikken i Åbenrå og skulle have et nummer sat i bero og have et nyt nummer oprettet.

Vi har 4 mobilnumre hos dem allesammen samme abonnement på det tidspunkt men i løbet af 10 min i denne butik var der lavet om på alle abonnementer det var i midten af april mindst 100 med arbejder og 60 timers tale og venten i tlf siger de det er orden i det nu.

Har fået så mange direkte tlf numre på medarbejder som man ikke kan bruge til en skid for enten er den medarbejder syg har fri eller slet ikke eksisterer der mere så vi er på kanten til at sige at nu er det nok

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)