TDC TV problem igen!

• app
  • 0 kommentarer
Hej, har et problem, er ved at være træt af disse udfald i tv signalet. Har oplevet problemet i en måneds tid nu og plejer at kunne løse det ved at slukke, og tælle til ti og tænde igen men de sidste par gange det er sket er det ikke lykkedes at fjerne problemet. Har opsagt mit tdc home trio og dette problem har bestemt været en medvirkende faktor... Troede at da vi valgte tdc at alt bare kørte men det er bestemt ikke min oplevelse.

5 Kommentarer

Omdømme 4
Hej app

Det er bestemt irriterende, når noget ikke virker ordentligt. Men med hensyn til TDC TV, er det jo ikke sikkert, at det er tv-signalet, der er problemet. I rigtig mange tilfælde skyldes det problemer med bredbåndsforbindelsen eller hardwaren.

På et tidspunkt oplevede jeg mange problemer med mit tv-signal. Det viste sig, at årsagen var en ustabil bredbåndsforbindelse. Efter ændring af bredbåndsforbindelsen (fra VDSL til ADSL og fra 20/2 til 15/1), så kørte det hele perfekt.

Selvom det kan være en ret tung opgave at komme igennem TDC's telefonsluse Gal humørikon og få kontakt til en kompetent tekniker (jeg ved, at de findes, for jeg har mødt flere af dem Meget glad humørikon), så er min erfaring, at det er en god "investering".

Mvh

Stephen

Nøj hvor er det irriterende med det tv signal, nu må TDC snart kompensere sine kunder med nedslag i prisen. Jeg vil i hvert fald skrive til dem at nu er det nok på tide at komme op af sofaen. Alene den sidste måned har jeg haft TDC folk på linen flere gange og folk ude på min bopæl.

Ok nu er jeg med på vognen igen.

Igen udfald af signal, og det hjælper ikke at resætte sin maskine. DAM DAM DAM

Kom nu igang, det er ikke 25 øre vi bruger på vores TV plus DIV.

Der burde være en signal som kan fortælle os om evt. opdates eller evt. fejl.

ØV

ikke for noget men har du set denne..

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=665462159&dogtag=p_help_abo_drift_tv

jeg oplever også en del fejl på det sidst. men man må jo finde en løsning.

jeg ser det bare på WebTv lige nu så går det nok..

men det skal virke i aften ellers kommer jeg efter TDC..

Jeg har så også hele dagen haft problemer med, at skærmen fryser fast...og det hjælper IKKE at slukke...og man kan IKKE bare skifte kanal.

Kan så også fortælle, at jeg ikke er den eneste...både søn og søster har haft det samme problem.

Mht kompensation så har søster fået 1 dag gratis. Sønnike ville også prøve at ringe ind. Jeg HAR forsøgt, men det har været umuligt at komme igennem, og jeg bliver arrig, når jeg skal bruge dagen på at høre, at man kan gå på nettet eller om man vil med i en undersøgelse. ( send dog brev ud, hvis I vil vide, om vi er tilfredse)..

Da TDC udemærket ved, hvor problemerne er rundt om i landet, så burde de kompenssere ganske af sig selv...ligesom vi alle burde få produkterne til samme pris, og ikke tv3-pakken til 287 kr...og hvis man ringer ind for at opsige tilbudet...199 kr som jeg blev tilbudt...eller 99 kr som min niece og kæreste fik det til...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)