TDC TV

• 0 kommentarer
Jeg er efterhånden godt træt af TDC TV og overvejer meget stærkt at opsige det hele.

Det er stadig ikke muligt at se og optage samtidig eller få flere TV tilføjet. Undskyldningerne er; forkert placering på centralen, ligger for langt væk (bor i centrum af byen) ovs. ovs. MEN - naboen kan det hele. Og jeg skal stadig betale det samme - ingen rabat at hente!

Tålmodig er jeg også - har været med på TDC TV siden det startede op i byen hvor jeg bor - i 5 år! ØV

5 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Jeg bor også i en "by" og også i "centrum" problemet er bare at den by jeg bor i er så lille at når man bor i centrum, bor man også i udkantenHumørikon med tunge nå men min poiente her er at selvom at du bor i centrum bor du nødventig vis ikke lige op af en central, jeg gør godt nok.

nå det var ikke det jeg ville fortælle, men til gændgæld at de agumenter TDC kommer med er gode nok, Hvad du kan få Af multiroom, se og optag/se eller optag og HD, afhænger af hvilken hastighed du kan få.

bla. kan du ikke få 20 megabit hvis du bor mere end 2 kilometer(i kabel træk) fra den nærmeste central, her vil jeg gerne referer til det første jeg skriver, det vil jo også være umuligt at dække så der ikke er nogen der har mere en de 2 kilometer.

nu ved jeg ikke hvor høj forbindelse du har, men jeg vil godt komme med et bud på 5 megabit, efter hvad du skriver.

desvære tror jeg ikke at det du ønsker er at jeg fortæller dig det samme som du har fået afvide af TDC, men desvære er det sådan tingene ligger.

Hejsa

Det kan godt være, at den tekniske forklaring fra TDC er korrekt. MEN det hænger jo ikke sammen, når det hele virker hos din nabo - med mindre din nabo bor ca. 2 km fra dig ... Glad humørikon

Omdømme 3

Thjc skrev:
 Og jeg skal stadig betale det samme - ingen rabat at hente!

Du betaler vel ikke for PLUS abonnement (se & optag), hvis du ikke kan?

Hvis du gør, bør du kontakte TDC.

Når du siger naboen kan det hele, så mener du se & opdtage?

Prøv at skriv hvad internet hastgihed du har, så bliver vi lidt klogere.

Jeg bor i en Hillerød i yderkanten af centrum - så det er jo ikke ligefrem udkants Danmark vi taler om eller en mindre by! Der skulle sågar være bygget en ny central i byen også.

Det er helt korrekt at jeg kun kan få en 5 mbit, men blev faktisk for 10 dage siden lovet en væsentlig højere hastighed. Dette kunne dog pludseligt ikke lade sig gøre....... Jeg er ikke helt sikker på hvordan de forskellige medarbejdere måler, men noget siger mig at de er meget forskellige.........

I en tidligere dialog med TDC fik jeg oplyst at jeg boede 2200 m fra centralen - min nabo 1900 m. Det må jo så betyde at TDC har fråset noget så grusomt med kablet da det blev lagt i mit hus i sin tid. Jeg må jo derfor have ca. 300 m kabel i min indkørsel (den er kun 25m). Og nej, der er ikke langt til min nabo. Det er et paracelhus kvater vi bor i - vi er ikke på landet.

Essensen i det hele er at TDC lover og lover og der sker ingen ting. Når de selv fortæller at en væsentlig del af problemet ligger i placeringen på centralen, burde de også gøre noget ved det, når man ER kunde. Det kan ikke være rigtig at vi skal bliver "nye" kunder for at få en bedre placering.

Jeg har skrevet om de samme problemer da dette forum startede og jeg efterlyste andre med disse problemer. Jeg har også været med næsten fra start og dengang fik man ikke noget at vide om leveringsproblemer. Man kunne bla. få 3 ekstra multiromms, HD pakke, hurtig hastighed på nettet osv. Jeg har på alle mulige måder prøvet at leje en ekstra multiboks  så jeg fik to. Dette er umuligt selvom jeg har gjort opmærksom på at jeg er indforstået med jeg ikke kan se tv på alle tre på en gang, men det ville løse mit problem med at slæbe den store boks med op i soveværelset for at se en film færdig f. eks. Multiboksen står i anden bygning hos ungerne. Vi har købt et 200Hz 3D tv hvor vi ville have HD pakken men det kan man heller ikke levere pga. vi kun har 2 "strømme" da vi bor ca.2km fra centralen. Jeg har så måttet købe en digital antenne så jeg i det mindste kan se DR HD. I starten fik man ikke noget at vide men det er somom det først senere er gået op for TDC og derfor også er begyndt at skrive om problemerne. Jeg mener ikke jeg får den hastighed jeg betaler for på nettet. Da teknikkeren instalerede trio hos os havde han store problemer med overhovedet at få det til at virke og da han stod med de tre tynde kobbertråde som var sorte langt ind i kablet sagde han "De sælger sælger bare og så må vi prøve at trylle. Vi fik helt ny instalering på huset og man måtte grave et stort hul ude i vejen før det bare virkede lidt. Er det ikke en ide at skrive os ind på et nyt indløg for at se hvor mange vi er som ikke kan få leveret varen?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)