TDC - SMARTPHONE | YouSee Community

TDC - SMARTPHONE

Det kan ikke være rigtig man ringer til TDC og gerne vil have hjælpe til sin Samsung Gallaxy S

Hjælpen bestå i Android 2.2 - Tdc svare: Jamen er det kommet ud nu???

Floooot.

Men jeg vil gerne have en update til 2.2, og det kunne de ikke hjælpe mig med - Jo fortælle mig at man kun "hakke" sin mobil via. forskellige links jeg selv kunne finde i TDC forum.

Der er bare noget jeg ikke kan forstå - Hvorfor kan man ikke få 2.2 på mobilen, når den ikke er låst til TDC.. Det fortæller TDC at de ikke har gjort i 1.5 år.

Jeg vil gerne have en real update, uden at jeg skal ind og google en masse hjemmesider som har en masse gode ideer til hvordan man kan "hakke" sin tlf.

Jo jo jo og så var det også at TDC telefoner ikke er brandet, så det burde virke med kies osv.

Men nej det gør det så ikke.

- Er der nogen der har en god ide??

4 Kommentarer

Opdatering 2.2 til Samsung Galaxy S er kommet, og der er flere af TDC´s tlf der godt kan opdateres - Bare ikke lige min, og flere TDC Galaxy S mobiler.

Så derfor kan man godt klande TDC for det - For det er deres brand der er i telefonen.

Omdømme 6
nå ja, også er de fleste telefoner købt af TDC brandet, også selvom de ikke er sim låst,eller købt med TDC abonnement.

Omdømme 6
Hej, 

Jeg vil faktisk give dig lidt ret.

men hvis telefonen er brandet af TDC vil TDC kikke opdateringen i gennem for at se om alt virker som den skal, og desvære har den ikke gjort det, men TDC har kikkert på det og jeg mener den seneste udmældning er i meller jul og nytår, men det må du ikke hænge mig op på,

god jul

TDC har intet med Android opdateringerne at gøre. Det er Samsung, HTC, Google osv. osv., alt efter hvilken mobil du har, der står for de opdateringer.

Så hvis 2.2 ikke er kommet til Galaxy S skal du ikke klandre TDC for det.

Besvar