tdc skriver at vi har brugt 100 % af mail 10mg | YouSee Community

tdc skriver at vi har brugt 100 % af mail 10mg

hej !

jeg modtager ikke mail mere da vi har brugt 100 % af de 10MG og vi har slettet mail i de forskellige boxe og stadigvæk sker der ikke noget. Hvordan ændre man det ?

3 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Bruger du et mail program i det tilfælde skal du opsætte dit mail program til at slette mails på serveren når de bliver hented.

Omdømme 4
Hej

Jeg vil lige komme med en supplerende bemærkning til størrelsen på Mailbox/webmail

Du kan ændre størrelsen på din mailbox hos TDC til 250 Mbyte. Størrelsen du har nu er formentlig kun på 10 Mbyte. Se dette link:http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=10931

Størrelsen på den enkelte mail du kan modtage, kan i mailboks under indstilliger sættes til max. 10 Mbyte

Omdømme 6
Hej Konditoren

Jeg vil godt lige supplere miela1 og KPN - jeg er ikke så god til det tekniske som dem. Måske derfor Meget glad humørikon

Det du ikke har fået forklaring på, er at det IKKE er på din computer problemet ligger. Det er på TDC' mail server.

Forklaring:

Når der tikker en mail ind til dig, skal du jo kunne modtage den, selv om du ikke har tændt din computer. Derfor har TDC en masse servere stående, som modtager mail for kunderne, når de ankommer. Disse servere står så og venter på 2 ting:

1 - at der kommer en mail til dig

2 - at du tænder din computer, logger på nettet og kan modtage mailen.

Der er kæmpe forskel på, hvor ofte, hvor længe, hvor meget, hvordan osv osv kunder henter og modtager (sender) mail. Derfor er der en række regler for disse mail servere. Een af dem er hvor meget plads uafhentede, afhentede og sendte mail må fylde på den del af TDC mail server, som er reserveret til dig. Det er med vilje jeg ikke begiver mig ud i størrelser - det afhænger af andre ting og er svaret på af KPN.

Den mail du har modtaget, forholder sig til, at der på dit område, på TDC mail server, er fyldt op. Det kan der så gøres de ting ved, som de to superdygtige herrer har fortalt dig.

Hvis alt mit skriveri forvirrer dig, er du selvfølgelig velkommen til at spørge igen her på forum

Venlig hilsen

Besvar