TDC Secure Identitetsbeskyttelse

• OTP
  • Besøgende
  • 0 kommentarer
Jeg har hidtil anvendt Norton 360 sikkerhedsløsning, men er af TDC blevet overbevist om, at TDC Secure er en lige så god og billigere løsning. Je har derfor valgt at prøve den.

På Norton er jeg meget glad for muligheden for at registrere og administrere login oplysninger under punktet Identitetsbeskyttelse, så jeg nemt (og sikkert) kan logge ind på de mange systemer jeg benytter.

Jeg kan ikke se af beskrivelsen af TDC Secure, om den pakke indeholder en tilsvarende løsning. Kan nogle brugere af TDC Secure (evt. tidligere Norton 360 kunder) hjælpe med et svar på dette. [i]

På forhånd tak

Ole

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Ole

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige undersøgt sagen, og TDC Sikkerhedspakke indeholder desværre ikke en tilsvarende løsning. Det er beklageligt, men jeg håber du vil prøve den alligevel.

Jeg har sendt dit forslag videre til produktansvarlig.

Hilsen Martin

Omdømme 1
Hej.

Prøv at se på programmet "Kaspersky Password Manager". Man kan afprøve det gratis i en begrænset periode. Jeg tror at det indeholder det, du savner. Jeg bruger selv dette program (samt TDC Sikkerhedspakken som ikke indeholder funktionen). Det fungerer både på Windows 7 og Windows XP.

M.v.h.

MS-ERIK

Hej Martin,

Tak for svar, trods alt, men det var godt nok ærgerligt Trist humørikon

Det kan i værste fald være en begrundelse for fortsat at anvende Norton!

Hilsen

Ole

Mange tak til Erik, jeg vil prøve Kaspersky Password Manager.

Ole

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P