TDC Rate

Hej TDC

Ville lige høre, hvis man køber en mobil gennem jeres shop, og benytter sig af jeres TDC rate afbetalings ordning, er det så muligt løbende, at smide ekstra penge ind? altså som i mit tilfælde hvor jeg nok efter at have købt mobil jo sælger den gamle, og gerne vil kunne smide de penge ind på det jeg har "lånt" på den nye? og hvis jeg evt. løbende står med nogle ekstra penge jeg godt vil bruge til at betale "lånet" af hurtigere, kan det så lade sig gøre?

Med Venlig Hilsen

Dennis Andreasen

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Der vil nok være en større chance for et svar på dit spørgsmål, hvis du kontakter TDC, i stedet for at spørge i et kunde til kunde forum.

Mvh

Kim

Nu kan jeg se dit indlæg er fra 2011. På det tidspunkt var det TDC selv som håndterede raten. 

Hvis du kontakter regningsservice på 80808020 kan de svare på alle spørgsmål med hensyn til TDC Rate.

Så vidt jeg er informeret kan man ikke indbetale mere en bestemt periode. Enten betaler du beløbet pr. måned som du blev informeret da du købte den eller også kan regningsservice udsende en rest regning på det sidste af din rate.

Omdømme 4
Hej TDC_ansat

Ups telefonnummeret er det gamle ,det rigtige kan ses i dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

hilsen Bente

Hej Bente

Det har du faktisk fuldstændig ret i.

Dog bliver opkald foretaget fra 80808020/10 automatisk viderestillet til de rigtige telefonnumre så man ikke ringer forgæves. Kan dog ikke huske hvor lang tid endnu. Men i et godt stykke tid endnu da 80-numrene sidder godt fast i alles hukommelse, indtil man har vænnet sig til 70-numrene istedet Glad humørikon

Omdømme 1
Hej TDC_ansat

Det er bare så dejligt at du gider svare her i forum, desværre har du glemt at læse retningslinierne.

Du skal skrive til forumteamet, så du kan få et officielt logo ved siden af dit brugernavn, som sikkert skal laves om. Prøv at læse denne tråd, det første afsnit.  /t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Retningslinjer-for-TDC-ansattes-brug-af-TDC-Forum/m-p/11#M1 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)