TDC play virker på PC, men ikke på smart phone | YouSee Community

TDC play virker på PC, men ikke på smart phone


Hey TDC

 

Er ellers meget glad for TDC play løsningen, men synes det er underligt,

at nogle af jeres albums kan afspilles på PC'en, men virker ikke på min
smartphone.

 

- Jeg er TDC kunde (Trio med TDC mobil)
- IPHONE 4S - både app og mobil har den nyeste opdattering.

 

Håber i går løst problemet [i]

 


2 Kommentarer

Hej Finn:


 

Jeg har fundet fejlen Glad humørikon



Sluk for wifi på din smartphone (hvis det er tændt)

  1. Gå ind i Musik-området i app'en
  2. Vælg ”Indstillinger” i bundmenuen
  3. Slå ”logget ind” fra
  4. Vælg ”Fjern tilknytning til TDC”
  5. Klik ” Fjern tilknytning”
  6. Vælg en sang - login skærm kommer frem
  7. Login
Efter jeg gjorde dette, kunne jeg afspille alle mine playlister på min mobil,
som ellers kun tidligere virkede på min PC.



/Anders


Jeg har også haft problemer siden app'en blev opdateret, og musikken blev synkroniseret. Mine "gamle" playlister vil ikke afspille, jeg kan kun høre nye sange der ikke er på playlister, men den er blevet meget langsommere end den plejer. Håber det bliver fixet snart, da jeg bruger app'en dagligt på min iphone.

Besvar